تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۰
به نام"سیتک روستا" به کام سارقین؛

مجری قلابی صدا و سیما دزد احشام از آب در آمد

دزدان احشام با پوشش مجری یکی از برنامه های پر بیننده صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان اقدام به سرقت چند راس دام کردند.
مجری قلابی صدا و سیما دزد احشام از آب در آمد
مجری قلابی صدا و سیما دزد احشام از آب در آمد
یک منبع آگاه محلی به عصر هامون گفت؛ چند روز پیش در حومه هامون شهر چند نفر مبدل به لباس گزارشگر برنامه "سیتک روستا" که از شبکه استانی هامون پخش می شود اقدام به سرقت چند بره پرواری از یکی از اهالی روستا می کنند.
وی در تشریح جزئیات این اقدام، افزود: یکی از سارقین لباس گزارشگر برنامه "سیتک روستا" را به تن می کند و با همدستی چند نفر دیگر با دوربین و میکروفن سراغ یک پیرمرد که در حال چراندن گوسفندانش بوده است می رود و بعد از جلب اعتماد وی از او می خواهند که چند راس از بره های پرواری خود را سوار ماشین کند تا ما در حالی که شما از آنها خداحافظی می کنیم از شما فیلم بگیریم تا از این طریق علاقه مردم را نسبت به دام هایشان نشان دهیم.
وی با اشاره به سادگی و بی آلایشی روحیه اهالی روستا، تصریح کرد: پیرمرد غافل از هدف سارقین، حرفهای آنها را باور می کند و برای تکمیل برنامه همکاری کرده و با دست خود گوسفندان را سوار خودروی سارقین می کند.، که ناگهان متوجه می شود این افراد با سرعت از آن منطقه متواری می شوند و بعد از این اتفاق مراتب را به اطلاع مامورین نیروی انتظامی می رساند.
به گزارش عصر هامون،"سیتک روستا"یک از برنامه های پر مخاطب شبکه استانی مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان است که روز های یکشنبه هرهفته ساعت ۲۱:۳۰ به مدت سی دقیقه از شبکه هامون تهیه و پخش می شود. 
این برنامه به معرفی روستاهای منطقه سیستان می پردازد و در هر قسمت به موضوعات متفاوتی مانند دامداری، کشاورزی، صنایع دستی ، ادبیات ، هنر و ...  روستا پرداخته می شود که به معنی "آوای روستا" است.
انتهای پیام/


https://www.asrehamoon.ir/vdcd5o0o.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سلاممن از محمداباد‌ هامون هستم در حیاط خانه ام چندین درخت دارم که هم اکنون گلابی شکوفه کرده و توت موزی پیوندی دارم که باز اورده و.......ازشما دعوت میکنم برا دیدن تشریف بیاورید حقیر علیرضا رضایی چون لوله کش وبرقکس هستم همه منو میشناسن ارزش یکبار دیدن رو داره؟ ممنونم