تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۲
مدیر کل امور تربیتی و مشاور وزارت آموزش و پرورش

آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی پرورشی مواجه است

مدیر کل امور تربیتی و مشاور وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی پرورشی مواجه است.
آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی پرورشی مواجه است
آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی پرورشی مواجه است
به گزارش عصر هامون به نقل از خط اول، ابوالقاسم عیسی مراد در همایش تجلیل از مربیان ومعاونین پرورشی ناحیه یک زاهدان در اردوگاه فاطمه الزهرا (س ) اظهار داشت : رسالت پرورشی، رسالت هوش هیجانی است که هوش هیجانی قابل تربیت ، یادگیری ، ارتقاء و یاد گرفتن و یاددادن است.
وی کاردرعرصه پرورشی را مستلزم حوصله وشوق فراوان دانست وافزود: تغییرنگاه ابزاری به دانش آموزان ،تحکم تربیت براساس مشاوره وشناخت دانش آموز،رسالت مهم یک مربی پرورشی است .
عیسی مراد افزود :برای موفقیت در کار پرورشی باید موقعیت ها و آسیب ها را دیده و برای پیشگیری در چند سال آینده برنامه ریزی کنیم وبا وزارت آموزش و پرورش در حوزه هایی که هستیم هماهنگ باشیم.
مدیر کل امور تربیتی و مشاور وزارت آموزش و پرورش مربیان پرورشی راپشتیبان ارزشمندی برای برون رفت دانش آموزان از خطرات وآسیب های اجتماعی دانست وگفت:نگاه علمی ،تخصصی وجامع به دانش آموز ومدرسه،پاسخ مناسب وشایسته ای به دغدغه های اساسی حوزه مشاوره وپرورشی خواهدبود.
وی بیان داشت :انگیزه لازم در کار پرورشی لازم است ویک مربی پرورشی باید نگاه مثبت گرا داشته باشد تا آسیب های دانش آموزان را ببیند در غیر اینصورت دچار بحران می شویم.
انتهای پیام /9031 https://www.asrehamoon.ir/vdci55a5.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما