تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴
در حالیکه اتحادیه اروپا تلاش می کند با مذاکره با روسیه، مانع از جنگ در اوکراین شود، سیل تکفیری ها به این منطقه سرازیر شده و علاوه بر شاخه های القاعده در چچن و قفقاز، تروریست های النصره و داعش نیز برای گرفتن انتقام از روس ها عازم اروپا شده اند.
جایی پر از جهادنکاح/ جذابیت اوکراین برای تکفیری ها
جایی پر از جهادنکاح/ جذابیت اوکراین برای تکفیری ها

به گزارش عصر هامون، مقامات اتحادیه اروپا و کشورهای قدرتمند این اتحادیه به مذاکره با روسیه برای به توافق رسیدن بر سر مسئله اوکراین ادامه می دهند تا از بروز جنگ در اروپای شرقی جلوگیری کنند.
آنها یک بار در سال 2006 در اوج اختلافات گازی و بار دیگر در سال 2008 زمان درگیری گرجستان و روسیه طعم این نوع چالش با روس ها را چشیده اند و در هر دو بار ناچار به سازش با همسایه قدرتمند و عمل گرای خود شده اند.
آنها به شدت به گاز روسیه نیاز دارند و اوکراین، ایستگاه و مسیر انتقال این انرژی است که از بازارهای بورس گرفته تا حمام و آشپزخانه اروپاییان با آن گرم می شود. اروپا هرگز از یافتن جایگزین برای گاز روسیه و مسیر اوکراین غافل نبوده و از گاز قطر و ایران گرفته تا مسیر سوریه و باکو، برای کاستن از شدت این وابستگی تلاش کرده، اما این ها طرح هایی بلند مدت هستند و فعلا باید مانع از قطع گاز روسیه شد.

علاوه بر گاز، اروپاییان دلایل دیگری نیز برای پرهیز از جنگ دارند که مهمترین آنها، دور نگه داشتن آتش از خانه و کاشانه است. آنها به اندازه کافی از تیر و ترکش جنگ سوریه، در آن سوی دریای مدیترانه نگران هستند و هرگز نمی خواهند گلوله ای در این سوی دریا شلیک شود.

* وحشتناکتر از همه، حضور تکفیری ها یا به قول خودشان؛ ارتش زامبی ها، در خاک اروپا است. مقامات اروپایی، همزمان با درخواست های آشکار از روس ها، هشدارهای پنهان و جدی به عربستان داده اند سگ های خود را مهار کنند و به هیچ وجه اجازه ندهند تکفیری ها وارد اروپا شوند.

خدمت تکفیری ها به امریکا


حاکمان سعودی عربستان دیروز اعلام کردند کسانی که برای کمک به جبهه النصره، دولت اسلامی عراق و شام یا سایر گروه های جهادی در سوریه، عراق و به ویژه قفقاز از عربستان خارج شده اند، دو هفته فرصت دارند به کشور بازگردند، در غیر این صورت به عنوان تروریست تحت تعقیب قرار می گیرند و هر زمان که بازگردند، بازداشت می شوند.
جبهه النصره در سوریه نیز که پیش از این، افتتاح سرزمین جدید جهاد تکفیری ها در قفقاز را تبریک گفته و جنوب اوکراین و شبه جزیره کریمه را بخشی از امارت اسلامی خوانده بود،  به نیروهای قفقازی اش اعلام کرده از بازگشت به قفقاز برای پیوستن به جنگجویان اوکراینی خودداری کنند.

قطع کردن مچ دست دزد تکفیری ها

* تکفیری اروپایی آموزش دیده در میان تکفیری های سوریه



با این حال، سیل اعزام تکفیری های قفقاز و آسیای میانه، به ویژه از چچن و داغستان به سمت اوکراین ادامه دارد و دولت اسلامی عراق و شام، داعش، نیز اعلام کرده که سلاح و پول مورد نیاز امارت اسلامی قفقاز را تامین خواهد کرد.
قفقازی های داعش در عراق نیز در حال بازگشت به اوکراین هستند و باوجود تاکید دولت عربستان، وهابی ها و تکفیری ها از سایر نقاط راهی اوکراین شده اند.

تکفیری های قفقاز در عراق

* دوکو ابوعثمان و تکفیری های قفقازی داعش در عراق

تکفیری های عراق در قفقاز

* تکفیری های سوریه در قفقاز


فتوای امیر تکفیری های قفقاز

* فتوای دوکو ابو عثمان، یکی از امیران امارت اسلامی قفقاز به تکفیری ها برای مقابله را روس ها: هر لحظه که دستتان به دشمنانتان رسید آنها را بکشید.

برگه آموزش نظامی

* برگه آموزش شبه نظامیان که یک ماه پیش  در کیف پایتخت اوکراین توزیع شد. همان برگه به زبان عربی که دو سال پیش  در سوریه توزیع می شد.

پرواز ریاض به کیف

* افزایش پروازهای مستقیم ریاض به کیف - روز جمعه 16 اسفند


در این میان، کاربران شبکه های اجتماعی در کشورهای عربی، که اغلب آنها با اقدامات تکفیری ها و سیاست های دولتمردان خود مخالف هستند، علت جذابیت اوکراین برای تکفیری ها را کشف کرده اند!
با نگاهی به صفحات مربوط به "امارت الاسلامیه القوقاز" می توان بسیاری از مطالب طنز یا جدی کاربران عرب زبان را دید.

حمله تکفیری ها به اوکراین

* یورش تکفیری ها برای جنگیدن در کنار ارتش اوکراین و مقابله با روس ها

 

دویدن عرب

* بدوید، بدوید ... یورش وهابی ها برای کمک به ارتش آزاد اوکراین!

 

جهاد نکاح در اوکراین

سپر دفاعی جزیره در اوکراین

* پیشنهاد برای اعزام نیروهای سپر جزیره برای کمک به برادران! اوکراینی. سپر جزیره به پیشنهاد عربستان با اتحاد ارتش های کشورهای عربی خلیج فارس تشکیل شد و در رسانه های این کشورها ادعا می شد که از ناتو هم قوی تر است.

ارتش آزاد اوکراین

ارتش آزاد اوکراین

افتادن حوری از آسمان

* خبر اظهارات یک شیخ تکفیری جبهه النصره سوریه که گفته برای مجاهدان، حوری فرستاده می شود به سخره گرفته شده و اشاره شده که در اوکراین این اتفاق واقعا رخ می دهد و آنجا پر از حوری است! از تصویر سقوط آزاد دختران اوکراینی نیز استفاده شده است.

ویتالی کلیچکو و یولیا تیموشنکو

* ویتالی کلیچکو و یولیا تیموشنکو رهبران اعتراض های کیف.

 

ارتش آزاد اوکراین

* یک دسته از ارتش اوکراین که تکفیری ها به کمک آنها می روند.

عکس یادگاری تکفیری ها

انتهای پیام/ 4030

https://www.asrehamoon.ir/vdcfjvdj.w6d1magiiw.html
منبع : شبکه خبر
نام شما
آدرس ايميل شما