تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۳
استاندار سیستان و بلوچستان با تائید شهادت جمشید دانایی فر به دست گروهک جیش الظلم گفت: تلاش ما در این مدت این بود که با نیروهای بومی چنین اتفاقی نیفتد و شهادت دانایی فر اثرات سوء در افکار عمومی خواهد داشت و بی پاسخ نخواهد ماند.
شهادت مرزبان ایرانی بی پاسخ نخواهد ماند /تلاش ما بر این بود که بتوانیم با کمک نیرو‌های بومی از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کنیم
شهادت مرزبان ایرانی بی پاسخ نخواهد ماند /تلاش ما بر این بود که بتوانیم با کمک نیرو‌های بومی از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کنیم
به گزارش عصر هامون، علی اوسط هاشمی با اشاره به اینکه تائید شهادت جمشید دانایی‌فر براساس منابع مورد وثوق بوده است اظهار کرد: تلاش ما در این مدت بر این بود که بتوانیم با کمک نیرو‌های بومی از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کنیم و بتوانیم از آن بهره‌برداری کنیم.

وی گفت: چنین اتفاقی اثرات سوء در افکار عمومی دارد و همچنین بی پاسخ نخواهد ماند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سرنوشت چهار سرباز دیگری که در دست جنبش جیش العدل هستند تصریح کرد: این شرارت‌ها به استان سیستان و بلوچستان صدمه زده و منافع مردم استان سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر خود قرار‌ می دهد.

اوسط هاشمی گفت: منافع مردم استان سیستان و بلوچستان برای ما مهم تلقی می شود و تمام تلاش خود را برای این موضوع به‌کار بسته‌ایم.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbgfbs.rhbgapiuur.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما

ناشناس
استاندار با چه رویی چنین صحبتی رو مطرح کرده تمامش تقصیر خودش هست .
ناشناس
کدوم نیروی بومی نیروی بومی که خودش مشکل داره با طناب پوسیده کی رفتی داخل چاه جناب استاندار .
علی
وقتی قبلا"گفتیدخرده شرارتها دلمان قرص شد یعنی درحد راهزنی ولی امروز وقیحانه جمشید ما را به شهادت رساندندآقای استاندار دستوربده تمام کمکها ازجمله برق فشارقوی پیشین به پاکستان قطع بشه تا طرف پاکستانی به خودش بیادلبخند مال جای دیگریست
.
مشاوران خوب برای خودت انتخاب نکردی اقای استاندار وقتی ازبدو ورود اعلام می کنی من سیاسی هستم اینهم ازسیاستهای غلت شما دراستان که چوب شو ماباید بخوریم جواب طفل 10روز راکی باید بده.