تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۷
دکتر پل کریگ رابرتز معاون سابق خزانه داری امریکا در مقاله ای به دروغ پراکنی های دولت امریکا و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی این کشور پرداخت و نوشت مهمترین آنها دروغ گویی در خصوص حادثه 11سپتامبر و کشتن بن لادن بوده است.
گلوبال ریسرچ : 11 سپتامبر ؛ سرآغاز دروغگویی بزرگ دولت آمریکا
گلوبال ریسرچ : 11 سپتامبر ؛ سرآغاز دروغگویی بزرگ دولت آمریکا
به گزارش عصر هامون، به دنبال انتشار گزارشی از سوی سنا در مورد دروغگویی سازمان سیا به دولت و مردم امریکا در مورد نوع رفتار با زندانیان ، دکتر"پل کریگ رابرتز" معاون خزانه داری دولت ریگان طی مقاله ای که گلوبال ریسرچ آن را منتشر کرده به بررسی دلایل این دروغگویی ها از سوی دولت و نهاد های مختلف امنیتی و اطلاعاتی امریکا پرداخته است.

او می نویسد :دروغ پراکنی موفق می شود چون تعداد زیادی از افراد و گروه های ذینفع و طیف های سیاسی درمی یابند که دروغ پراکنی برای برنامه های آنها و همچنین دستور کار دولت مفید است. به عنوان مثال توضیح حادثه 11 سپتامبر را که تروریست های مسلمان را مسئول این حمله دانستند در نظر بگیرید.

این توضیح برای منافع نو محافظه کاران ، شرکت های تسلیحاتی خصوصی ، ارتش ایالات متحده ، شرکت های امنیتی خصوصی ، سازمان های امنیتی دولت مانند CIA ، جناح چپ ، جناح راست ، لابی اسرائیل ، و رسانه های مکتوب و تلویزیون مفید بود.

توضیح رسمی به نو محافظه کاران بهانه ای را که آنها برای برنامه های تجاوز خود به کشورهای خاورمیانه نیازداشتند فراهم کرد. شرکت های تسلیحاتی خصوصی می توانستند امیدوار باشند ده ها سال سود فراوان به دست می آورند. جنگ همیشه ارتقائ درجه نظامی سریع و مزایای بازنشستگی بالاتررا به ارمغان می آورد. تولید کنندگان خصوصی تجهیزات امنیتی و نرم افزارهای جاسوسی از افزایش تقاضا برای محصولات خود لذت برده و از راه فروش محصولات به سازمان امنیت حمل و نقلTSA) )وآژانس امنیت ملی( NSA )بزرگ و فربه شده اند .

امنیت کشور، تا حد زیادی نیروی کار فدرال و پست های اداری خود را گسترش داده است. جناح چپ مدرکی دارد که " ضربات وارده" به دلیل دخالت ایالات متحده در امور داخلی کشورهای دیگر است. جناح راست سندی دارد مبنی بر این که امریکا دشمنانی دارد که دفاع در برابر آنها به هر قیمتی ضروری است.

همچنین لابی اسرائیل ، ایالات متحده را وامی دارد رژیم هایی که در مسیر گسترش قلمرو ارضی اسرائیل قرار دارند سرنگون کند. رسانه ها نیز داستان یکسانی دارند که با آن می توانند با خوش خدمتی به دولت رتبه و جایگاه خود را تقویت کنند.

این ها منافع شگفت انگیزی هستند که در برابر حقیقت روشن و محض صف آرایی می کنند. منظور از روشن و آشکار یعنی این که ، برای هر فرد تحصیل کرده روشن است. 2100 معمار و مهندس برای "حقیقت 11 سپتامبر" هیچ نفعی در تشریح حادثه 11 سپتامبر ندارند. در واقع، آنها با رد و عدم تایید توضیح دولت صدمه دیده اند. هیچ یک از آنها تا کنون دوباره یک قرارداد دولتی به دست نیاورده اند، و بسیاری از مشتریان سابقشان به " این ضد آمریکایی های لعنتی که حرف دولت خود را باور ندارند، پشت کرده اند! ".

" کاس سانستین" ، استاد حقوق دانشگاه هاروارد و شیکاگو که با پذیرش یک انتصاب شان خود را به رژیم اوباما فروخت می گوید که دولت فدرال باید با عوامل خود و به وسیله حقیقت گویان ساختگی در داخل "جنبش حقیقت گویی " نفوذ کند به طوری که آنها از اعتبار ساقط شوند و در صورت امکان حتی آنها را به سمتی سوق دهند که بتوان بازداشتشان کرد.

به عبارت دیگر، داستان دولت نمی تواند نوری را که حقایق و کارشناسان مستقل ساتع می کنند تحمل کند ، و باید با خاموش کردن صدای کارشناسان حقیقت گو از داستان دروغین دولت محافظت شود .

به همین ترتیب بسیاری از مجموعه های مختلف از گروه های ذینفع در داستان رژیم اوباما در مورد کشته شدن اسامه بن لادن توسط نیروی دریایی ایالات متحده در ابیت آباد ، پاکستان سهم دارند . این داستان و فروش آن توسط رسانه های مشتاق انتخاب مجدد اوباما را تضمین کرد. این داستان برای احساسات وطن پرستانی که سخت در پی انتقام بودند مفید بود وطن پرستانی که لباس ساده لوحی خود را به تن می کنند.

این داستان سرایی به افسانه قدرت سیا و آژانس امنیت ملی خدمت کرد . این داستان به شهرت قدرت کشتار نیروهای ویژه ایالات متحده خدمت کرد. این موضوع ثابت کرد که امریکا پیروز شده حتی اگر تصور می شد در جنگ عراق و افغانستان شکست خورده است . و ارزشش را داشت که تریلیون ها دلار صرف شود.

هیچ کس به یاد نمی اورد که دولت ایالات متحده آمریکا ، به مدت 10 سال قادر به پیدا کردن بن لادن نبوده ، یک فرد دیگر به نام خالد شیخ محمد را مغز متفکر حادثه 11 سپتامبر علم کرده بود و او را 183 بار غرق مصنوعی کرده بود تا این که او اعتراف کرد مسئول حادثه 11 سپتامبر است.

اگر خالد شیخ محمد " ازاول تا آخر مسئول عملیات 11 سپتامبر بود" چرا تفنگداران دریایی به طور غیر قانونی ، به پاکستان فرستاده شدند تا بن لادن را به قتل برسانند؟ همانطور که اف بی آی می گوید ، هیچ مدرکی وجود ندارد که بن لادن مسئول حادثه 11 سپتامبر است . و علنا اعلام کرد ، به همین دلیل است که بن لادن به این اتهام تحت پیگرد اف بی آی نبود.

چگونه بن لادن، که در سال 2001 عنوان شده بود از بیماری های ترمینال ، از جمله نارسایی کلیه رنج می برد و به طور گسترده ای در سال 2001 مرگش اعلام شد هنوز زنده بود و ده سال بعد توسط تفنگداران امریکایی کشته شد؟

چه معنی دارد که بزرگترین رهبر تروریست های زمان ما فقط دو زن غیر مسلح برای حفاظت از خود داشت. چه معنی می دهد که ایالات متحده مغز متفکر عملیات های تروریستی را با تمام نقشه هایی که در سر داشته به جای دستگیری و بازجویی ،به قتل برساند ؟ یک فرد تا چه حد می تواند ساده لوح باشد که این داستان بی معنی را که توسط اوباما و رسانه های جیره خوار او گفته اند باور کند ؟ آیا امریکا واقعا کشور احمق ها نیست ؟

مانند داستان 11 سپتامبر ، داستان قتل بن لادن هم در حال از دست دادن اعتبار خود پیش مردم ایالات متحده است. تلویزیون ملی پاکستان با پخش مصاحبه ای با یک شاهد عینی داستان اوباما را تباه کرد . این شاهد عینی گفت که هیچ فرد ، جسد ، و یا هر گونه مدرکی ابیت اباد را ترک نکرد زیرا تنها هلیکوپتری که فرود آمد هنگامی که سعی کرد محل را ترک کند منفجر شد و هیچ بازمانده ای وجود ندارد. هیچ هلیکوپتر دیگری فرود نیامد. بنابراین هیچ مرده بن لادنی برای دفن در دریا وجود نداشت ( هیچ شاهد شناخته شده ای هم برای این مراسم تدفین ادعایی وجود ندارد ) و هیچ عکسی از بن لادن مرده وجود ندارد.

با این وجود اکنون عکس وجود نداشته ازبن لادن مرده ظاهر شده است. گفته می شود، دولت آمریکا عکس هایی ازجسد بن لادن بعد از این که او توسط تفنگداران شکار شده در اختیار دارد. این تفنگداران نیروی ویژه به حدی از سوی دو زن غیرمسلح تهدید شده بودند که به محض دیدن بن لادن فقط به او شلیک کرده بودند!!!! آنها برای زنده نگه داشتن مغز متفکر عملیات تروریستی جهت بازجویی دلیل کافی نداشتند!!

سازمان دیده بان قضایی تلاش کرده عکس های( وجود نداشته) بن لادن مرده را از دست دولت امریکا در بیاورد. دولت ایالات متحده بنا به" دلایل امنیت ملی" نمی خواهد کسی مدارکی را که داستان دور از ذهن این کشوردرباره قتل بن لادن را تایید می کند، ببیند. شواهد تصویری از یک حمله موفقیت آمیز در خفا است. آنها مانند فیلم ادعایی از هواپیمایی است که به پنتاگون برخورد کرد و ما" به دلایل امنیت ملی" مجاز به دیدن آنها نیستیم.

دولت ،که می بیند داستان های باور نکردنی اش درداخل و خارج از کشور اعتبار خود را از دست می دهد، برای افزایش اعتبار داستان خود از طرح اقامه دعوای سازمان دیده بان قضایی استفاده کرده است. سازمان دیده بان قضایی در دادگاه طرح دعوی قانون آزادی اطلاعات را برای عکس هایی که رژیم اوباما ادعا می کند از قتل بن لادن دارد اما حاضر به انتشار آنها نیست، مطرح کرده است. بدیهی است ، دولت چنین عکس هایی ندارد و هرگز چنین عکس هایی نداشته است. اما دولت وقتی که می تواند بر روی ساده لوحی مردم آمریکا تکیه کند هیچ نیازی به سند و مدرک ندارد.

از آنجایی که دولت آمریکا هیچ عکسی برای انتشار نداشت، دولت تصمیم گرفت از فرصت ارائه شده توسط سازمان دیده بان قضایی برای تقویت داستان خود استفاده کند و گفت عکس های بن لادن کشته شده و دفن شده را زمانی در اختیار داشته است.دولت امریکا به سازمان دیده بان قضایی تحت قانون آزادی اطلاعات اسناد دستور دریاسالار "ویلیام مک ریون" فرماندهی عملیات ویژه برای " از بین بردن فوری " عکس های بن لادن مرده را منتشر کرد.

سازمان دیده بان قضایی فریب خورد. سازمان دیده بان قضایی به جای این که بفهمد هیچ دلیلی وجود ندارد که دولت اسناد و مدارکی که ممکن است ادعای خود را در مورد قتل بن لادن تایید کند از بین ببرد، بر غیر قانونی بودن از بین بردن اسناد متمرکز شده است.
سازمان دیده بان قضایی می گوید که " قانون فدرال شامل ممنوعیت های گسترده علیه "پنهان سازی ، حذف ، یا به طور کلی معیوب کردن پرونده های دولتی است. "

سازمان دیده بان قضایی از دولت امریکا بازی خورد. دولت امریکا برای "تام فیتون" رئيس سازمان دیده بان قضایی این رسوایی را به عنوان تخریب اسناد و مدارک تعریف کرد و بر این مسئله مانور داد و فیتون هم آن را "توهین به حاکمیت قانون و حق مردم برای دانستن " توصیف کرد. برعکس، رسوایی واقعی ، دروغ بزرگ است که" بن لادن با حمله تفنگداران کشته شده و پذیرش این دروغ توسط مردم آمریکا و سازمان دیده بان قضایی است."

سازمان دیده بان قضایی با انتقاد به دولت برای از بین بردن شواهد ، به این ادعای دولت که اسامه بن لادن توسط تفنگداران امریکایی کشته شده است اعتبار بخشید.

تیم تفنگداران که با قتل بن لادن اعتبارکسب کرده بود زمانی که سوار بر هلیکوپتر شدند به سرعت از بین برده شدند . ظاهرا اعضای تیم از یکدیگرمی پرسیدند " آیا شما در آن ماموریتی که بن لادن را کشت بودید؟ " البته ، هیچ کس در آن ماموریت نبود بود ، و این اطلاعات برای رژیم اوباما بیش از حد خطرناک بود.

انتهای پیام / 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcjioei.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما