تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰
مرکز موسوم به امر به معروف و نهی از منکر عربستان یکی از اعضای خود را به اتهام حضور در مهمانی مختلط شبانه در ریاض پایتخت این کشور ، بازداشت کرد.
دستگیری پلیس دینی عربستان در مهمانی مختلط شبانه
دستگیری پلیس دینی عربستان در مهمانی مختلط شبانه
به گزارش عصر هامون، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم؛ مرکز موسوم به امر به معروف و نهی از منکر عربستان یکی از اعضای خود را به اتهام حضور در مهمانی مختلط شبانه در ریاض پایتخت این کشور ، بازداشت کرد.

"روزنامه عکاظ" چاپ عربستان روز یکشنبه در گزارشی نوشت: این عضو مرکز امر به معروف و نهی از منکر که در مهمانی مختلط حضور داشت، به همراه چند پسر و دختر تحت بازجویی است .

عکاظ خاطرنشان کرد: عضو بازداشتی مرکز امر به معروف و نهی از منکر هنگام حمله نیروهای این مرکز به محل مهمانی فرار کرد و مرکز اطلاعیه ای برای بازداشت وی صادر کرد؛ ولی سرانجام این فرد خود را تسلیم کرد و از کار برکنار شد.

این روزنامه عربستانی نوشت: عضو اخراجی مرکز امر به معروف و نهی از منکر دهه چهارم عمرش را می گذراند. مرکز موسوم به امر به معروف و نهی از منکر عربستان، نهادی دولتی است که موظف به کنترل حُسن اجرای احکام اسلامی در جامعه است و برخی رسانه ها این مرکز را پلیس دینی می‌نامند. برخوردهای افراطی عناصر این مرکز بارها موجب بروز حوادثی در این کشور شده است.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdceex8n.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما