تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹
ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شريف‌ترين ماه‌هاي سال است. در اين ماه درهاي آسمان و بهشت گشوده و درهاي جهنم بسته مي‌شود، و عبادت در يكي از شب‌هاي آن (شب قدر) بهتر از عبادت هزار ماه است.
مجموعه كامل ادعيه ماه مبارك رمضان در نرم افزار ضيافت الله + دانلود برای جاوا
مجموعه كامل ادعيه ماه مبارك رمضان در نرم افزار ضيافت الله + دانلود برای جاوا
به گزارش سرويس فناوري عصر هامون، رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم در خطبه شعبانيه خود درباره فضيلت و عظمت ماه رمضان فرموده است: «اي بندگان خدا! ماه خدا با بركت و رحمت و آمرزش به سوي شما روي آورده است؛ ماهي كه نزد خداوند بهترين ماه‌ها است؛ روزهايش بهترين روزها، شب‌هايش بهترين شب‌ها و ساعاتش بهترين ساعات است.
بر مهماني خداوند فرا خوانده شديد و از جمله اهل كرامت قرار گرفتيد. در اين ماه، نفس‌هاي شما تسبيح، خواب شما عبادت، عمل‌هايتان مقبول و دعاهايتان مستجاب است.
پس با نيت‌اي درست و دلي پاكيزه،‌ پروردگارتان را بخوانيد تا شما را براي روزه داشتن و تلاوت قرآن توفيق دهد. بدبخت كسي است كه از آمرزش خدا در اين ماه عظيم محروم گردد. با گرسنگي و تشنگي در اين ماه، به ياد گرسنگي و تشنگي قيامت باشيد.»

اين نرم افزار موبايل با نام ضيافت الله ماه رمضان شامل امكانات بسیاری است:

شرح کامل اعمال شب قدر، متن كامل دعاها به همراه ترجمه( ادعیه روزانه با صوت، توسل ، سحر ، سمات ، زیارت عاشورا ، زیارت آل یاسین ، روزهای هفته ، عهد ، افتتاح ،فرج ، کمیل ، ابوحمزه ثمالی ، جوشن کبیر ، ندبه )، احادیث و روایات مربوط به ماه مبارک رمضان را در خود جای داده است.
 


فرمت نرم افزار: jar
حجم نرم افزار: 3.5 مگابایت

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdccsoqp.2bqp18laa2.html
منبع : عرش نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما