تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱
بیانیه فرمانداری،ادارات ،نهادهاوارگان های شهرستان سیب وسوران درمحکومیت جنایات داعش

اسلام وقتی به خطر می افتد که گرفتار انحرافات داخلی از درون خود شود

فرمانداری،ادارات ،نهادهاوارگان های شهرستان سیب وسوران باصدور بیانیه‌ای جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق را محکوم کردند.
اسلام وقتی به خطر می افتد که گرفتار انحرافات داخلی از درون خود شود
اسلام وقتی به خطر می افتد که گرفتار انحرافات داخلی از درون خود شود
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون به نقل ازسیب وسوران؛ فرمانداری،ادارات،نهادهاوارگان های شهرستان سیب وسوران باصدور بیانیه‌ای جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق را محکوم کردند.
دراین بیانیه آمده است: بدنبال سیاست اسلام‌ستیزی غرب، جامعه بین‌الملل بار دیگر شاهد یک جنایت هولناک و کشتار دسته‌جمعی مردم بی گناه در کشور عراق است . گروهکی تروریستی موسوم به داعش با قتل و غارت اموال مسلمین و سعی در فتنه انگیزی در بلاد مسلمین دارد ، بی شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سر سپرده آنها در سازمان های بین المللی پیش زمینه این خون ریزی ها را فراهم کرده است.
کشتار بی رحمانه و وحشیانه مردم مسلمان سوریه وعراق توسط سلفی ها و تکفیری ها نه به خاطر اختلافات قومی و مذهبی است، بلکه نقشه شوم استکبار و صهیونیست غاصب بوده که درصدد اختلاف افکنی و به هم زدن وحدت امت اسلامی می باشند.بی‌تردید یکی از اهداف این کشتارها، از بین بردن اسلام ناب محمدی و روی کار آمدن اسلامی دروغینی است که توسط این گروه های خونخوار تروریستی در حال ترویج می باشد.این گروهک های تندروی قصددارند تاباحمایت قدرت‌های سلطه طلب استکباری ضمن اختلاف افکنی بین مسلمین ، چهره ای زشت از اسلام را در معرض دید افکار عمومی قرار دهند و به سرکوب و نابودی اسلام واقعی بپردازند.
دشمن اصلی تمام مسلمانان ،استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت کار است. پس مسلمانان بایدباهوشیاری وبصیرت اجازه ندهندکه اقدامات جنایت کارانه تروریست های داعش که دست پرورده استکبار و ایادی منطقه‌ای آن هستند، آنها را در دام طراحی و نقشه شوم دشمن ،مبنی بر اختلافات مذهبی بیندازد، چراکه اسلام وقتی به خطر می افتد که گرفتار انحرافات داخلی از درون خود شود.
تمامی ادارات،نهادها،ارگان هاوفرمانداری شهرستان سیب وسوران باپیروی ازفرمایشات مقام معظم رهبری، این رفتارهای تروریستی گروه داعش را محکوم می کنند و انزجار خود را از اقدامات جنایتکارانه این گروه تروریستی اعلام می نمایندوخواستار وحدت مسلمین اهل سنت وشیعه منطقه و خصوصاً عراق و سوریه هستند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcaa6nm.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما