تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت : اجرای اقتصاد مقاومتی و نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به زودی از سوی دولت آغاز می شود .
اجرای اقتصاد مقاومتی و نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان مصوبه به زودی از سوی دولت آغاز می شود
اجرای اقتصاد مقاومتی و نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان مصوبه به زودی از سوی دولت آغاز می شود
به گزارش سرويس پارلماني عصرهامون ، حمیدرضا پشنگ در گفت و گو با تفتان ما ، اظهار داشت : تمام موفقیتهای دولت در سایه لطف و عنایت خداوند، توجهات و هدایتهای رهبر معظم انقلاب و مشارکت، همبستگی و انسجام مردم بدست آمده است.
وی با اشاره به دیدار رهبری با کارگزاران دولت ، افزود : رهبر معظم انقلاب در این دیدار دولت را تأیید و حمایت کردند و فرمودند؛ بنده از همه توانی که در اختیار دارم، برای حمایت از دولت استفاده خواهم کرد و به مسوولان بلند پایه دولت اعتماد دارم.
پشنگ ادامه داد : حمایت رهبری از دولتهای منتخب مردم در دورانهای گذشته، صورت گرفته و به تعبیر ایشان همه این دولتها دارای نقاط مثبت و منفی بوده اند و نقد دولتهای گذشته باید بصورت کارشناسی باشد و نقد در منبرهای عمومی خیلی به مصلحت نیست.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دولت کنونی بیان فرمودند: هرگونه نقدی، باید منصفانه، محترمانه و دلسوزانه و به دور از هرگونه مچ گیری و اذیت رساندن به دولت باشد.
وی اضافه کرد: همه باید با دید منصفانه به وقایع بنگریم و واقعیتها را به مردم بیان کنیم، مردم باید بدانند که دولت در حوزه سیاست خارجی کاملا در چارچوب سیاست های اعلامی مقام معظم رهبری عمل کرده و در این راستا شاکله ایران هراسی را به طور کامل درهم شکسته و فروریخته است، افکار عمومی دنیا به خوبی دریافته اند که ایران در عرصه فعالیت های هسته ای خود، صلح آمیز و شفاف عمل کرده و می کند و با اثبات این مساله اساس بهانه جویی ها علیه ایران فروپاشیده شد.
عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان افزود: باور ما این است که به حول و قوه الهی هیچ قدرتی نمی تواند به بهانه مبارزه با تسلیحات کشتار جمعی، تحریم های نابجا علیه ملت ایران وضع و تحمیل کند، دیوار تحریم ها شکست مهمی برداشته و دولت در تداوم مذاکرات جدی است.
پشنگ ریگی بیان کرد: دولت در مسایل مهمی چون منابع آب، با حمایت و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرق، جنوب و غرب کشور اقدامات بزرگی را برای مهار سیلابها و استحصال آب و بهره برداری درست از منابع آبی کشور ، آغاز کرده است.
وی گفت: در حوزه سلامت نیز دولت گام های بسیار مهمی برداشته و در مدت کوتاه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مزایای این اقدام در بیمارستانها بهره مند شده اند.
وی تصریح کرد: سال گذشته دولت برای پرداخت ۱۴ هزار میلیارد تومان از یارانه نقدی مشکل داشت ،اما امسال علاوه بر تامین آن، اقدامات مهمی را در زمینه ارتقاء نظام سلامت و تأمین معیشت اقشار محروم آغاز کرده و این روند ادامه پیدا می کند.
به گفته این نماینده مجلس، دولت بالاترین وظیفه خود را فرهنگ می داند و امسال که سال فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شده است، اجرای اقتصاد مقاومتی و نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به زودی از سوی دولت آغاز می شود.
وی بیان کرد: دولت در شرایط فعلی نیاز زیادی به حمایت و پشتیبانی در راستای تحقق برنامه های داخلی و خارجی خود دارد.
پشنگ ریگی خاطر نشان کرد: مردم با انتخاب خود در ۲۴ خرداد سال گذشته نشان دادند که به دنبال اعتدال و میانه روی و توسعه مناسبات با جهان هستند.
وی در پایان اذعان داشت : مردم خواهان ایجاد فضای نشاط و شادابی در کشور و تحقق شعارهای دولت در انتخابات هستند و دولتمردان نیز باید پاسخ این تلاش ها و خواسته های مردم را بدهند.
انتهاي پيام / 4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcdfx0k.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما