تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲
با پایان یافتن دیدار نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، جیمز رودریگز مهاجم تیم ملی کلمبیا با به ثمر رساندن شش گل به عنوان بهترین گلزن این رقابت‌ها انتخاب شد.
به گزارش سرويس ورزشي عصر هامون، در پایان رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل،‌ لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شد و توپ طلا را دریافت کرد.

مسی بهترین بازیکن شد

مسی بهترین بازیکن شد

به‌رغم شکست یک بر صفر آرژانتین در دیدار نهایی این رقابت‌ها مقابل آلمان، فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا لیونل مسی ستاره این تیم را به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب کرد. مسی تاکنون چهار بار نیز به عنوان بهترین بازیکن فصل فوتبال جهان انتخاب و توپ طلا دریافت کرده است.

رودریگز مهاجم تیم ملی کلمبیا
جیمز رودریگز مهاجم تیم ملی کلمبیا نیز با به ثمر رساندن شش گل به عنوان بهترین گلزن این رقابت‌ها انتخاب شد.

در رقابت‌های امسال جام جهانی آنخل دی ماریا (آرژانتین)، خاویر ماسکرانو (آرژانتین)، لیونل مسی (آرژانتین)، متس هوملس (آلمان)، تونی کروس (آلمان)، فیلیپ لام (آلمان)، توماس مولر (آلمان)، نیمار (برزیل)، آرین روبن (هلند) و جیمز رودریگز (کلمبیا) نامزد دریافت توپ طلا شده بودند.

مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان جام جهانی لقب گرفت
برترین جام جهانی
در پایان رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل، مانوئل نویر دروازه‌بان تیم ملی آلمان با کسب عنوان بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها دستکش طلا را از آن خود کرد. سرخیو رومرو (آرژانتین)، کیلور ناواس (کاستاریکا) نیز از دیگر نامزدهای کسب دستکش طلای این رقابت‌ها بودند.

ایکر کاسیاس (اسپانیا)، جیان‌لوئیجی بوفون (ایتالیا)، اولیور کان (آلمان)، فابین بارتز (فرانسه) و میشل پرودوم (بلژیک) در دوره‌های قبلی این رقابت‌ها این عنوان را به دست آورده بودند.

پل پوگبا بهترین بازیکن جوان رقابت‌های جام جهانی شد

در پایان رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل، پل پوگبای فرانسوی به عنوان بهترین بازیکن جوان این رقابت‌ها انتخاب شد. پوگبای 21 ساله در رقابت با رافائل واران (فرانسه) و ممفیس دپای (هلند) این عنوان را از آن خود کرد.

 توماس مولر (آلمان)، لوکاس پودولسکی (آلمان)، لاندن داناوان (آمریکا)، مایکل اوون (انگلیس)، مارک اوورمارس (هلند) در دوره‌های پیشین این عنوان را از آن خود کرده بودند.

 

فیفا همچنین تیم منتخب جام جهانی 2014 را اعلام کرد که مانوئل نویر درون دروازه، داوید لوئیس، مارکوس روخو، متس هوملس و فیلیپ لام در خط دفاع، باستین شواین اشتایگر، تونی کروس و خامس رودریگز در خط هافبک و آرین روبن، توماس مولر و لیونل مسی  مهاجمان آن را تشکیل می دهند.

در جام جهانی 2014 برزیل ، 171 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد تا این جام به همراه جام جهانی 1998 فرانسه به عنوان پرگل‌ترین جام‌های تاریخ لقب گیرند.


انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdch-inm.23n-wdftt2.html
منبع : شبکه خبر
نام شما
آدرس ايميل شما

الهام
مطالب خیلی جالب بود تشکر از این مورد و همینطور به روز بودن مطالب.عالی کلمه ایست که کم است برای توصیف شما و اخبارتان