تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶
حجت الاسلام ظریف صیادی گفت:فتنه سال ۸۸ مصداق عینی و عملی براندازی نظام بود و این حرکت با پشتیبانی کشورهای مستکبر خصوصاً آمریکا ، آمده بود تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازد ، ولی موفق نشدند.
فتنه سال ۸۸ مصداق عینی و عملی براندازی نظام بود/فتنه گران باید به مجازات اعمال و رفتار خود برسند
فتنه سال ۸۸ مصداق عینی و عملی براندازی نظام بود/فتنه گران باید به مجازات اعمال و رفتار خود برسند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از ندای هیرمند،حجت الاسلام ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی هیرمند گفت:فتنه سال ۸۸ مصداق عینی و عملی براندازی نظام بود و این حرکت با پشتیبانی کشورهای مستکبر خصوصاً آمریکا ، آمده بود تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازد ، ولی موفق نشدند.
ظریف صیادی افزود: با توجه به اهمیت و ارزش این حماسه تمام مدافعان انقلاب اسلامی باید با زنده نگهداشتن آن و تبیین، تحلیل و بررسی علل نگذارند اقدامات فتنه‌گران و حامیان آنها از ذهن‌ها پاک شود.
وی ادامه داد:کسانی که فتنه ۸۸ را رقم زدند در عمل بی اعتقادی خود را به ولایت فقیه نشان دادند و نباید به سادگی از کنار این افراد گذشت.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هیرمند افزود: مردم در ۹ دی ماه سال ۸۸ دشمنان را مأیوس کردند و نشان دادند که تا آخرین لحظه از انقلاب اسلامی و رهبری دفاع خواهند کرد.
وی تصریح کرد:فتنه گران باید به مجازات اعمال و رفتار خود برسند و هیچ دلیلی برای تعلل و یا تخفیف در مجازات آنها وجود ندارد.
وی با اشاره به مدیریت مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ تصریح کرد: هوشیاری و تدابیر بسیار عالی مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ و حضور پرشور مردم که توام با آگاهی بود باعث شد تا حد بسیار زیادی از گسترش فتنه در کشور جلوگیری شود.
این مقام مسئول گفت: یکی از تهدید کننده ترین خطرها همین فتنه گران هستند ، و این افراد به مردم و نظام خیانت کردند و باز هم خیانت می کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: حماسه ۹ دی باعث شد تا فتنه ۸۸ از کف خیابان‌ها جمع شده و پایان یابد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcaooni.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما