تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: زمین لرزه 5.3 ریشتری به عمق 10 کیلومتری صبح امروز در بوشهر به وقوع پیوست و هیچ خسارتی در پی نداشت.
زلزله تاکنون هیچ گونه صدمات جانی نداشته است / حضور امدادگران در منطقه
زلزله تاکنون هیچ گونه صدمات جانی نداشته است / حضور امدادگران در منطقه
به گزارش سرويس اجتماعي عصر هامون، حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات با اعلام خبر وقوع زمین لرزه در بوشهر اظهار داشت: صبح امروز در ساعت 7:49 دقیقه صبح زمین لرزه‌ای به عمق 10 کیلومتری در مناطق دشتی بخش شنبه و طسوج به وقوع پیوست.

وی درادامه با اشاره به جزئیات حضور امدادگران دراین مناطق افزود: تعداد آبادیهای دارای سکنه با شعاع 15 کیلومتری 9 آبادی بوده که نزدیکترین و بزرگترین آبادی باغان و شامل 1171 نفر بوده که از هنگام وقوع زلزله تا کنون 8 روستا توسط امدادگران ارزیابی شده و 5 تیم عملیاتی که شامل 15 نفرمی‌شود دراین مناطق حضور پیدا کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده توسط نیروهای امدادی هلال احمر این زلزله تا کنون هیچ گونه صدمات جانی نداشته است.

درخشان در پایان تصریح کرد: با توجه به وقوع زلزله اخیر در بوشهر منازل مسکونی در این مناطق تازه ساخت بوده و خوشبختانه خسارات مالی نیز از این بابت در پی نداشته و امدادگران همچنان در مناطق حضور داشته و به ارزیابی می‌پردازند.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdccexqe.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما