تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲
در سومین دیدار گروه B رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، امروز تیم‌های ازبکستان- - عربستان و چین - کره شمالی به مصاف هم می‌روند.
ازبکستان - عربستان؛ بازی مرگ و زندگی/چین - کره شمالی؛ تلاش برای حفظ صدرنشینی
ازبکستان - عربستان؛ بازی مرگ و زندگی/چین - کره شمالی؛ تلاش برای حفظ صدرنشینی
به گزارش سرويس ورزشي عصر هامون، به نقل از یاهو اسپرت، در سومین بازی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گروه B امروز تیم‌های ازبکستان - عربستان و چین - کره شمالی به مصاف هم می‌روند.

در این گروه فقط صعود چین به مرحله بعد قطعی شده و با 16 امتیاز صدر نشین گروه B است، اما تیم‌های عربستان و ازبکستان هرکدام به 3 امتیاز تلاش خواهند کرد حداقل به عنوان تیم دوم خود را به مرحله یک چهارم پایانی برسانند.

**ازبکستان-عربستان

ازبکستان تا به اینجای کار یک بازی را با حساب یک بر صفر از کره شمالی برده و در یک بازی دیگر با نتیجه 2 بر یک از چین شکست خورده است.

آنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به عربستان در جایگاه سوم جدول گروه ‌B قرار دارند از سوی دیگر،تیم فوتبال عربستان یک شکست یک بر صفر مقابل چین و یک پیروزی پر گل 4 بر یک مقابل کره شمالی را پشت سر گذاشته و امید زیادی به صعود از گروه B دارد.

**چین - کره شمالی

تیم فوتبال چین هر دو بازی نخست را پیروز میدان بود. آنان در بازی اول یک بر صفر از سرعربستان گذشته و در بازی دوم با نتیجه 2 بر یک تیم ازبکستان را پشت سر گذاشتند.

چین دارای 6 امتیاز است و خود را صدر نشین گروه می‌داند مگر آنکه اتفاق عجیبی افتاده و آنان مقابل کره شکست بخورند.

کره شمالی نمایش ضعیفی در شانزدهمین رقابتهای جام ملت‌های آسیا داشت بطوریکه هم اکنون بدون کسب هیچ امتیازی در قعر جدول گروه B قرار دارند.آنان حتی نمی‌توانند به یک حذف آبرومندانه از بازیهای جام ملت‌های آسیا امیدوار باشند زیرا شانسی برای پیروزی بر چین وجود ندارد.

در تیم فوتبال چین تغییراتی نسبت به دیدار گذشته بوجود ‌می‌آید. قرار است ژین پینگ و گائولین جایگزین جان مین و جی ژیانگ شوند.

آلن پرین قصد ندارد مهره‌های کلیدی خود را در بازی مقابل کره شمالی خسته کرده و یا آنان را در معرض آسیب دیدگی قرار دهد.

انتهای پیام/‌4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcg3q93.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما