ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> ذوق زدگی رسانه های اصلاح طلب از حضور بانوان در سالن های ورزشی وزارت کشور تکذیب کرد | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
خبر حضور بانوان که روز گذشته توسط معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان منتشر شد امروز و کمتر از 24 ساعت توسط وزارت کشور تکذیب شد.
ذوق زدگی رسانه های اصلاح طلب از حضور بانوان در سالن های ورزشی/ وزارت کشور تکذیب کرد
به گزارش خبرنگار ورزشی عصرهامون، درحالی روز گذشته خبر مجوز شورای امنیت برای حضور زنان در ورزشگاه ها در بسیاری از رسانه های خبری منتشری شد، که امروز و کمتر از 24 ساعت دین پرست رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور  با تکذیب خبر منتشره روز جاری در برخی از رسانه ها با مضمون تایید طرح حضور بانوان و خانواده ها در سالن های ورزشی از سوی شورای امنیت کشور اعلام کرد : شورای امنیت کشور در خصوص حضور بانوان در سالن‌های ورزشی مصوبه ای نداشته است.
دین پرست اظهار امیدواری کرد رسانه ها در انعکاس اخبار مربوط به حوزه های مختلف وزارت کشور از جمله شورای امنیت کشور منحصراً از مجاری رسمی اطلاع رسانی این وزارتخانه از جمله پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور استفاده نمایند.
اما در این میان ذوق زدگی برخی رسانه ها داخلی و خارجی در پوشش گسترده این خبر جالب بود، برخی از روزنامه ها با پوشش گسترده این خبر آن را اقدامی در جهت احقاق حق بانوان دانستند.
روزنامه های اصلاح طلب با تمرکز بر انتشار این خبر آن را بصورت گسترده و با آب و تاب فراوان پوشش دادند.



گفتنی است روز گذشته معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان از تایید طرح پیشنهادی این وزاتخانه برای حضور خانم ها و خانواده ها در سالن های ورزشی از سوی شورای امنیت کشور خبر داد و گفت: این طرح امسال اجرایی می شود.
عبدالحمید احمدی افزود: سال گذشته وزارت ورزش وجوانان آیین نامه جامع خود را برای حضور خانواده ها و زنان در سالن های ورزشی به شورای امنیت کشور ارائه کرد که خوشبختانه اواخر سال ۹۳مورد تایید این شورا قرار گرفت.
انتهای پیام/7250 https://www.asrehamoon.ir/vdcc4iqe.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما