تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷
یازدهمین جلسه ستاد هم اندیشی فکور با حضور فرماندار و سایر اعضای این ستاد امروز یکشنبه 30 فروردین ساعت 20 در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه زابل برگزار می شود.
یازدهمین جلسه ستاد هم اندیشی فکور در زابل برگزار می شود
یازدهمین جلسه ستاد هم اندیشی فکور در زابل برگزار می شود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا، یازدهمین جلسه ستاد هم اندیشی فکور با حضور فرماندار و سایر اعضای این ستاد امروز یکشنبه 30 فروردین ساعت 20 در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه زابل برگزار می شود.
اعضای این ستاد صاحب نظران و مدیران ادارات و فعالان در عرصه های فرهنگی،اجتماعی ، سیاسی ،اقتصادی و... می باشند که هدف از برگزاری و تشکیل این ستاد، برنامه ریزی و تدوین برنامه های در جهت توسعه و آبادانی سیستان در چشم انداز سند ۱۴۰۴ می باشد .
این اعضا بصورت کمیته و گروه گروه تقسیم بندی شده و فعالیت می کنند و در واقع مدیران اداراتی که عضو این هم اندیشی هستند به عنوان شخصیت حقیقی وارد شده و شخصیت حقوقی آنها دخیل نیست.
گفتنی است، این ستاد از کمیته های اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی ، پژوهش و تحقیق ، علم و فنا آوری ، اصناف ، میراث فرهنگی ، هوا و فضا با داشتن گروهها و زیر مجموعه های بصورت رسمی فعالیت خودش را آغاز کرده و از تمامی صاحب نظران و فعالان عرصه های مختلف برای ارائه نظرات سازنده در راستای توسعه و پیشرفت و آبادانی بیشتر سیستان در این ستاد استقبال می شود.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcawmni.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما