تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
شهردار سرباز کلات گفت:خون شهدای وحدت در منطقه سیستان و بلوچستان موانع بر سر راه وحدت شیعه و سنی را برداشت و یک وحدت بی نظیر و کاربردی در این منطقه شکل گرفت.
نام سردار شوشتری یادآور برکات انقلاب است
نام سردار شوشتری یادآور برکات انقلاب است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از  پاپایا، سامیه بلوچ زهی در حاشیه مراسم ششمین سالگرد شهادت سردار شهید شوشتری گفت: وحدت تأمین‌کننده آرامش و امنیت پایدار در حوزه‌های معنوی، فردی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی است و از طریق تقویت الفت و هم‌گرایی در کشور به افزایش قدرت کشور منجر و به ارتقای امنیت ملی کمک می‌کند.
شهردار سرباز کلات تجلیل از مقام شامخ شهدا و شهدای وحدت افزود : دشمنان و ایادی سرسپرده آنها با اهداف سیاسی و برای ایجاد و تشدید اختلاف و تفرقه های مذهبی بین شیعه و سنی در سالهای گذشته افرادی را که مدافع وحدت بین شیعه و سنی بودند در کشورمان به شهادت رساندند که شهادت شهید شوشتری و دیگر شهدای وحدت از مصادیق بارز آن است .
وی اظهار داشت: خون شهدای وحدت در منطقه سیستان و بلوچستان موانع بر سر راه وحدت شیعه و سنی را برداشت و یک وحدت بی نظیر و کاربردی در این منطقه شکل گرفت.
وی ادامه داد: خون شهدای وحدت ماهیت ترفندهای تفرقه افکنانه دشمنان را بیش از پیش رسوا کرد و موجب تحکیم اتحاد و همدلی شیعه و سنی شد،تا جهانیان بدانند که حتی یادآوری نام شهدای وحدت هم وحدت آفرین است و اهل سنت و شیعه را کنار هم می نشاند تا بار دیگر نشان دهند که برادران دینی هم هستند.
بلوچ زهی با اشاره به اقدامات انجام شده سردار شهید شوشتری گفت:سردار شوشتری همیشه یادآور خیر برای مردم سرباز است، بیمارستان صحرایی سرباز از اقدامات بزرگ این سردار اسلام بود که پس از شش سال از شهادت ایشان هنوز هم مردم منطقه از برکات آن بهرمند هستند و همچنین فعالیت کانون فرهنگی زنان بلوچ در سربازنیز از برکات سردار شهید شوشتری است.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdce7n8f.jh8pfi9bbj.html
منبع : پاپایا
نام شما
آدرس ايميل شما