تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۲
فرماندار هیرمند بیان داشت‌: با پزشکان متخصص مورد نیاز نیز مذاکرات انجام شده و تمامی تخصص های مورد نیاز تامین شده است.
بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران در شهرستان هیرمند آغاز به کار خواهد کرد
بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران در شهرستان هیرمند آغاز به کار خواهد کرد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از ندای هیرمند،به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت،بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران با مشارکت جامعه پزشکان و بیمارستان صحرایی در روستای شندول شهرستان هیرمند از دوم دی ماه آغاز به کار خواهد کرد تا مردم محروم این منطقه از خدمات درمانی بهره‌ مند شوند.
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند گفت: خدماتی که مجموعه سپاه پاسداران در جای جای میهن اسلامی انجام می دهد قابل احترام بوده و کارهایی که سپاه پاسداران در نقاط مختلف این کشور در بحث بیمارستان صحرایی انجام میدهد کار بسیار مفید و ارزنده ای می باشد.
فرماندار هیرمند ادامه داد : همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان با مجموعه سپاه پاسداران می تواند برای اجرایی شدن خدمات بهتر به مردم میسر باشد و گامی در جهت بهره مند شدن روستائیان از امکانات یک بیمارستان مجهز فراهم شود.
وی افزود: شبکه های بهداشت و درمان،بخشداری ها،شوراها و دهیاران روستا ها با اطلاع رسانی هر چه بیشتر به ساکنین روستا ها،مردم را از خدمانت رسانی بیمارستان صحرایی آگاه سازند.
فرماندار هیرمند بیان داشت‌: با پزشکان متخصص مورد نیاز نیز مذاکرات انجام شده و تمامی تخصص های مورد نیاز تامین شده است.
سرهنگ آبسالان فرمانده تیپ حضرت علی اکبر و قرارگاه شهید هراتی سیستان نیز در این جلسه گفت: بسیج با انجام فعالیتهای مهمی در جهت بصیرت افزایی توده های اجتماعی موجب مصون ماندن جامعه از بسیاری از آسیب‌هاست.
وی افزود : از دیگر خدمات سپاه در منطقه محروم سیستان می توان به بحث امنیت اشاره کرد که از سال 1388 تا کنون با مستقر کردن نیرو در نزدیک مرزها و جذب بسیج مردمی خدمات ویژه ای فراهم کرده است، و یکی دیگر از خدمات با ارزش سپاه برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم بوده است.
سرهنگ آبسالان تصریح کرد : سپاه پاسداران در سالیان متمادی خدمات عمده ی عمومی و تخصصی ، بهداشتی و درمانی به مردم ارائه داده است چرا که فلسفه وجود مردم با ارزش می باشد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcc04qm.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما