تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۳
امام جماعت مسجدموسی بن جعفر نیمروز گفت: ما باید سبک زندگی امام حسین(ع) را الگوی خودمان قرار دهیم و مانند ایشان ایستادگی و مقاومت کنیم.
سوره فجر، به امام حسین(ع)، انتساب دارد/سبک زندگی امام‌حسین(ع) را الگو قرار دهیم
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ،حجت السلام والمسلمین محسن اشرفیان در گفتگو با خبرنیمروز، ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: این که سالروز ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار نام گذاری شده است، برای ما 2 پیام دارد؛ یکی این که ما این امام بزرگوار را الگوی خودمان قرار دهیم و مانند ایشان ایستادگی و مقاومت کنیم.
وی با اشاره به اینکه سوره فجر را سوره امام حسین(ع) نامیده‌اند بیان کرد: قیام و شهادت آن حضرت در تاریکی طغیان مانند طلوع فجر، منشا حیات و حرکت گردید، خون پاک او و یارانش به زمین ریخت و نفوس مطمئنه آنها با فرمان «ارجعی» و با خشنودی به سوی پروردگار شتافت.
وی تصریح کرد: خداوند متعال در میان مخلوقات خود، انسان‌های کاملی را به عنوان الگو قرار داده است. این الگوها دارای امتیازات و فضیلت‌های ویژه‌ای هستند و امام حسین علیه السلام نمونه‌ای برجسته از این اسوه‌های پاک است.
حجت السلام اشرفیان با اشاره به معجزات امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) مولودی است که قبل از ولادت در حالی که در بطن مادر خود، فاطمه زهراعلیها السلام بود، با ایشان به صحبت پرداخت و آن حضرت  تنها کسی است که بعد از شهادت سرش برروی نیزه، آیاتی از قرآن را تلاوت کرده است.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdceze8v.jh8evi9bbj.html
منبع : خبرنیمروز
نام شما
آدرس ايميل شما