تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۰
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به دلیل آمادگی بالایی که داریم، کسی جرئت تجاوز به کشور ما را ندارد.
رجزخوانی دریادار سیاری برای دشمن
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به دلیل آمادگی بالایی که داریم، کسی جرئت تجاوز به کشور ما را ندارد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، در جمع کارکنان وظیفه منطقه سوم نبوت نداجا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه ولادت با سعادت امام زمان(عج) اظهار داشت: شما کارکنان وظیفه سرمایه‌های گران‌قدر این نظام هستید؛ اگر چه نیروی دریایی ارتش یک نیروی تجهیزات‌محور است، ولی این تجهیزات نیاز به یک نیروی انسانی قوی دارد؛ که الحمدلله این نیروی انسانی قوی هم در بین کارکنان پایور و هم کارکنان وظیفه ما وجود دارد.
 
 
وی افزود: جایگاه کارکنان وظیفه در نیروی دریایی یک جایگاه ویژه است؛ چون کارکنان وظیفه جوان و شاداب هستند و این شادابی و جوانی باعث شور و نشاط و پیشرفت در کارهاست، و چون جوانان این شور و نشاط را منتقل می‌کنند، باعث بالا رفتن توان رزمی در یگان‌ها می‌شوند.
 
 
دریادار سیاری گفت: تا این روحیه وجود دارد توان ما بالاست و توان بالا باعث بازدارندگی است؛ لذا شما سربازان باید افتخار کنید که در این مقطع سنی در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی هستید؛ پس هرچه که دارید را برای کشور، ملت‌ و ناموس‌تان خرج کنید و این ذهنیت که سربازی بیگاری است را از خود دور کنید.
 
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: به دلیل آمادگی بالایی که داریم، کسی جرئت تجاوز به کشور ما را ندارد و این آمادگی به دلیل وجود شما عزیزان است؛ پس شرح وظایف خود را به خوبی یاد بگیرید و انجام بدهید و مسائل ایمانی و اعتقادی خود را تقویت کنید. / دفاع مقدس
 
انتهای پیام/7473 https://www.asrehamoon.ir/vdceff8v.jh8eoi9bbj.html
منبع : جام نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما