تاریخ انتشار :جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۵
جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور گفت: آمریکا به دلیل اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه های داخلی و بین المللی از این نظام الهی شکست خورده است.
اقتدار نظام جمهوری اسلامی، آمریکا را شکست داد/ انقلاب اسلامی درس ایستادگی و ایثار را به ارمغان آورد
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون به نقل از زاهدانه، سردار امان الله گشتاسبی در آیین اربعین شهدای مدافعان حرم که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، با اشاره به اینکه جوانان شیعه و سنی سیستان وبلوچستان با ایثار و فداکاری مدال افتخار را برای مردم و کشور خود به ارمغان آوردند، اظهار داشت: اگر امروز جوانان استان در خارج از مرزهای این کشور با استکبار جهانی می جنگند به دلیل عشق و علاقه به اسلام و نظام اسلامی است.
وی گفت: با اراده الهی و عنایات امام زمان(عج) جوانان این مرز و بوم علاوه بر دفاع جانانه از مرزهای ایران اسلامی، امروزه از مرزهای تمام کشورهای اسلامی که در چنگال استکبار جهانی و داعش گرفتارند، عزتمندانه و مقتدرانه دفاع می کنند.
وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان مفتخر است که نخستین شهید اهل سنت در دفاع از حریم اهل بیت (ع) را تقدیم اسلام و ایران اسلامی کرده است.
این مسئول ادامه داد: امروزه شاهد جانفشانی ها و ایثار جوانان این مرز و بوم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در جبهه های نبرد حق علیه باطل در سوریه، عراق و یمن هستیم.
وی افزود: آمریکا به دلیل اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه های داخلی و بین المللی از این نظام الهی شکست خورده است.
سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانست درس ایستادگی و ایثار را برای همه مردم جهان به ارمغان آورد، بیان کرد: جبهه استکبار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این نظام را از بین ببرد اما بدلیل درایت امام راحل (ره) و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب به هدف شوم خود نرسیده است.
جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق تبعیت از امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب، وحدت و انسجام مردم شیعه و سنی و سایر مذاهب را از ارکان های اصلی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.
 انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbggbw.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما