تاریخ انتشار :جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱
امام جمعه موقت زاهدان به کشتار مردم مسلمان کشمیر نیز اشاره کرد و گفت:با این کشتار قلب جهان اسلام مجدد جریحه دار شد و سازمان ملل باید با این گونه مسائل برخورد جدی داشته باشد.
کشتار مسلمانان کشمیر قلب جهان اسلام را جریحه دار کرد/ سازمان ملل با این گونه مسائل برخورد جدی کند
به گزارش خبرنگار عصرهامون، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، مناسبت‌های هفته را تشریح کرد.
امام جمعه موقت زاهدان اظهار کرد: امروز روز ورزش و فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای است تقویت منش پهلوانی در بین ورزش‌کاران مهم است.
وی در ادامه با بیان اینکه با عوامل ناامنی های سیستان و بلوچستان به شدت برخورد می شود افزود: استکبار جهانی همیشه در تلاش است که به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران ضرباتی را وارد کنند که در این رابطه مردم باید هوشیار و آگاه باشند.
حجت الاسلام حمیدی ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و مردم در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی که در خاش فصد خرابکاری را داشتند گفت: این مزدوران استکبار به اشد مجازات خواهند رسید.
خطیب نمازجمعه زاهدان خاطرنشان کرد: جنایتکاران تروریست بدانند اکنون فقط نیروهای نظامی و امنیتی نظام در مقابلشان نیستند، بلکه اکنون مردم سیستان و بلوچستان اعم از سنی و شیعه در مقابلشان قرار دارند.
وی در ادامه همچنین به وقایع چند روز اخیر کشور ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: تاریخ اثبات نموده است که ماهیت کودتا، غلط است و ریشه در خودخواهی حزبی و فردی دارد و همواره کودتاچیان به عنوان افراد خودکامه شناخته می شوند.
وی همچنین در ادامه به کشتار مردم مسلمان کشمیر نیز اشاره کرد: با این کشتار قلب جهان اسلام مجدد جریحه دار شد و سازمان ملل باید با این گونه مسائل برخورد جدی داشته باشد.
حطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در 5 مرداد سال 58 بیان کرد: اتحاد و اجتماع صفوف نمازگزاران نماز جمعه، توطئه‏‌های حساب شده و ترتیب یافته منافقان را خنثی می سازد و حیله و تزویر آنان را در هم می شکند.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdccseq4.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما