تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲
فرماندار زاهدان با بیان اینکه ظرفیت ذخیره سازی گاز در زاهدان بیش از نیاز مردم است گفت: شهروندان زاهدانی نگران تامین گاز مایع نباشند.
بیش از نیاز مردم زاهدان گاز ذخیره شده است/ شهروندان نگران تامین گاز مایع نباشند
مجتبی خانجانی فرماندار زاهدان در گفتگو با عصرهامون با بیان اینکه مصرف گاز مایع در شهر زاهدان در شرایط معمول 110 تن است اظهار داشت: در مواقع اضطراری و پیک مصرف نیاز شهر به 160 تن افزایش می یابد که باز هم برای تامین آن مشکل نداریم اما نیاز است. 
وی التهاب موجود بین شهروندان در خصوص گاز مایع را کاذب دانست و گفت: مردم زاهدان مطمئن باشند هیچ کمبود گازی در آینده نخواهند داشت.
این مسئول با بیان اینکه تعمیرات ۲ پالایشگاه سبب کاهش تولید گاز در کشور شده است از شهروندان خواست از ذخیره سازی گاز پرهیز کرده و به اندازه نیاز روزانه گاز تهیه کنند.
خانجانی وجود صف های طولانی را به تجارت گاز توسط دلالان مرتبط دانست و گفت: در روزهای آتی به کمک نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی این افراد شناسایی با آنها برخورد خواهد شد.
فرماندار زاهدان ادامه داد: به خودروهای حمل سیلندر گاز تاکید کرده ایم که در مکان های از پیش تعیین شده حضور پیدا و نیاز شهروندان را تامین کنند.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر موجودی ایستگاه شماره ۱در زاهدان مقدار100 تن و موجودی ایستگاه شماره ۲مقدار100 تن می باشد و 5 واگن گاز نیز به شهر زاهدان خواهد رسید پس مردم به هیچ عنوان نگران تامین سیلندر گاز مایع نباشند.
خانجانی بیان کرد: طی امروز و فردا، مردم از تجمع در محل های توزیع گاز خودداری کنند و تنها به منظور مصرف روزانه خود گاز تهیه کنند چرا که نیازی برای ذخیره سازی مردم نیست.
وی در پایان تاکید کرد: موضوع تهیه گاز جزو برنامه های اصلی فرمانداری و مسئولان است و مردم هیچ دغدغه ای از بابت کمبود گاز نداشته باشند.

انتهای پیام//
 
  https://www.asrehamoon.ir/vdci3qav.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما