تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۶
به مناسبت شب بیست و یکم ماه رمضان، مراسم احیای شب قدر در شهرستان دلگان برگزار شده است.
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان در شهرستان دلگان برگزار شد+ تصاویر
به گزارش عصرهامون به نقل از دلگان پرس، مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم در مساجد و حسینیه های جنوب غرب استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
لیالی قدر هنگام بزم است و عطا، و زمان عشق است و دعا. شب های قدر، فرصتی است تا انسان به خود آید، قفس تن را بگشاید و روح را در عالمی غیر از عالم حقیر و محدود ماده، در فضایی معطر و نورانی به پرواز درآورد.
حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری مدیر حوزه علمیه الهادی دلگان در این مراسم اظهار کرد: شب قدر بهترین فرصت برای توبه انسان و همچنین بازگشت او به‌ سوی خداوند است.
مدیر حوزه علمیه الهادی دلگان تصریح کرد: همه اوصاف امام علی (ع) باید برای ما مسلمانان و به ویژه برای پیروان آنحضرت الگو باشد.
این مراسمات از ساعت 22 با قرائت قرآن و دعای جوشن کبیر آغاز، سپس حضار در عزای حضرت امام علی (علیه السلام) به سوگواری پرداخته و پایان بخش این مراسمات، سخنرانی و همچنین برگزاری مراسم قرآن به سر بوده است.
شب زنده داران شهرستان دلگان با فریاد الغوث الغوث بار دیگر اوج بندگی، تضرع و زاری خویش را در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در درگاه خداوند متعال به نمایش گذاشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/8306
https://www.asrehamoon.ir/vdce7p8o.jh8nni9bbj.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما