تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۶
زیر سایه سلیمانی، زنان و دختران بشریت پناه گرفتند زنان ترکمن شهر امرلی عراق به این گواهی می دهند، زنان به بند کشیده کرمانج سنجار شهادت می دهند که لشکر سلیمانی به آنان چه آزادی بخشید.
زن،زندگی و آزادی زیر سایه سلیمانی
 به گزارش عصرهامون، کل حقوق بشر غرب را دیدیم که درقبال برده فروشی زنان در بازار داعش چه کرد چه سکوتی کرد درقبال بزرگترین جنایات تاریخ بشر، ناتو با تمام ادعایش فقط تاسف می خورد و می گفت دعا می کند!

بعدا فهمیدیم چه غلط پنداشتیم که انتطار یاری زنان را از آمریکا داشتیم.

کمک طلبیدن از کسانی که خود اعتراف کردند پدرخوانده داعش اند چه فریبی تلخ و پرتکرار است.

در نظام لیبرالی برای کسب منافع و سود انجام هر جنایتی منطقی تلقی می شود یک ژاپن هم که با تفکر لیبرالی ساخته شود تویوتای صفر هدیه می کند برای سرعت بخشی به داعش. این فقط در منطق حقوق بشر سلیمانی است که باید قطعه قطعه شد اما نگذاشت زن و زندگی و آزادی بشر به غارت برود.  

زیر سایه سلیمانی، زنان و دختران بشریت پناه گرفتند زنان ترکمن شهر امرلی عراق به این گواهی می دهند، زنان به بند کشیده کرمانج سنجار شهادت می دهند که لشکر سلیمانی به آنان چه آزادی بخشید.

انچه سردار سلیمانی به زنان مسیحی هدیه کرد تاکنون از بابانوئل شان چنین هدیه ای دریافت نکرده بودند.

این سردار دلها بود که پای داعش را از اقلیم کردستان قطع کرد و گرنه زن کرد برای زندگی در بردگی داعش باید خود را  آماده می کرد. 
  
اگر دختران اهل سنت ایران پیام زشت جهاد نکاح را شنیدند ولی پایشان به حجله های کثیف باز نشد بخاطر دست غیرت سلیمانی بود در عجبم از کسانی که هنگام  فراخوان جهاد نکاح سکوت کردند و حالا فراخوان غیرت می دهند در قبال دختر بلوچ و کرد و ...

چه بدانید چه ندانید، چه شاکر باشید چه کافر به نعمت سلیمانی، اگر امروز زنان و دختران شما درخانه، کنارتان هستند، بخاطر غیرت شما نیست بخاطر غیرت سلیمانی یست.

تمدن غرب با همه افکار خوب و بدش نتوانسته شخصی مثل سلیمانی تحویل بشریت دهد اما نظام ولایت فقیه سرداری تربیت کرد که جهان هرچه دارد از جان فدایی اوست.

درود بر مکتب حاج قاسم
 
بادداشت؛ احمدملاشاهی
  https://www.asrehamoon.ir/vdcfxjdyxw6dtca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما