تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۳۳
مقاومت ۴۰ساله مردم ایران و فلسطین دارای اهمیت بوده و کارآمدی مکتب سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان الگویی برجسته خودنمایی می‌کند.
۴۰ سال مقاومت و کارآمدی مکتب حاج قاسم
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، محمدامین میربلوچ زهی، فعال سیاسی در یادداشتی نوشت: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در ۶۳ سال از عمر بابرکت خودبین ملت ایران و سایر ملل دنیا ارتباطی عاطفی برقرار و جبهه مقاومت را در نقاط مختلف دنیا ایجاد و تقویت کردند.
 
 جبهه مقاومت، در سراسر دنیا به نماد استکبارستیزی، مقابله با ظلم، ستم و استبداد تبدیل و حقانیت آن در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، فناوری و تعامل با دنیا نمایان بوده و تأثیرات سازنده و شگرف آن، امید را در دل مردم دنیا ایجاد و تقویت کرده است.
 
 برجسته بودن نقش حاج‌قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت در حل معادلات جهانی و منطقه‌ای از اقتدار، ابهت و عظمت نظام اسلامی ایران حکایت دارد و در موضوع طوفان الاقصی و نبرد فلسطینیان با رژیم صهیونیستی که با توانمندی، عقلانیت و کارآمدی مقاومت فلسطین همراه بود، هیمنه و ابهت پوشالی رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل جنایت‌کار درهم شکست.
 
 رژیم صهیونیستی در حدود سه ماه اخیر با بمباران شدید منازل و شهرک مسکونی، بیمارستان‌ها، اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی، مساجد و کشتار انبوه و پرشمار زنان و کودکان غزه نشان داده که توانایی مقابله مستقیم با مجاهدان فلسطینی را نداشته و حدود ۲۳ هزار شهید نتیجه ضعف و قدرت پوشالی اسرائیلیان جنایت‌کار و غاصبان قدس شریف است.
 
 منفعت‌طلبی‌ها، جنگ‌افروزی و زیاده‌خواهی‌های سران استکباری آمریکایی و صهیونیستی در منطقه و دشمنی آن‌ها با ایران و ملل آزاده دنیا پایان‌ناپذیر بوده، بنابراین بازخوانی هزینه‌های این موضوع و تبیین دشمنی، دشمنان با ملت بزرگ ایران، جبهه مقاومت و ملل آزاده دنیا از اهمیتی ویژه برخوردار است.
 
 امپراتوری رسانه‌ای غرب و آمریکا که حامی خشونت، ظلم، تجاوزگری و پایمال ساختن حقوق مردم مظلوم دنیا بوده همگام با سکوت مرگبار سران سازمان ملل متحد، شورای امنیت، نهادهای حقوق بشری، سران استکباری آمریکایی و صهیونیستی و غربی نشان داده که حامی جنایت‌کاران اسرائیلی بوده و مظلومیت مردم غزه و فلسطین را نمی‌بینند و بر حقایق چشم بسته‌اند.
 
 هم اینک، آنچه مهم به نظر می‌رسد، تفکر، منش فردی و اجتماعی، ویژگی‌های شاخص ملی و فراملی شخصیت حاج‌قاسم، حسن سلوک، مدیریت مردمی و انقلابی، وحدت طلبی، ارتباط مؤثر با اقشار، اقوام و جناح‌های مختلف از این شهید والامقام، تصویری شفاف از یک قهرمان را به مردم ایران و دنیا نشان داده که نقش‌برجسته آن را در تأمین امنیت، ایجاد مسیر توسعه، رشد و رونق تجارت، شکوفایی اقتصادی کشورمان و نیز تقویت احساس تنفر و انزجار و خشم عمومی از جریان سلطه و حقوق بشر آمریکایی می‌بینیم.
 
 چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و امیدواریم جبهه مقاومت در سراسر دنیا شکل بگیرد و ملل آزاده جهان بشریت بتوانند امور خود را به دست گرفته و برای نجات از ظلم ظالمان تدبیر کنند.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchx-nzv23n-kd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما