تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۲
جان کری پیش از این گفته بود اسناد و مدارکی را تحویل کنگره آمریکا داده است که در آن حملات شیمیایی دولت به مردم سوریه را اثبات می کند، اما در فیلمی که منتشر شد هیچ مدرکی دال بر استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی وجود نداشت.
فیلم حمله شیمیایی دولت به شهروندان سوری جعلی است
فیلم حمله شیمیایی دولت به شهروندان سوری جعلی است
به گزارش عصر هامون، چندی پیش هنگامی که اوباما و جنگ افروزان پیرمونش در حال دست و پاکردن بهانه ای جدید برای آتش افروزی در منطقه بودند، ادعا کردند اسناد و مدارکی در دست دارند که حمله سوریه به مردمانش را به تصویر می کشد.

خبرگزاری های بسیاری در صحت این اسناد تردید کرده و آن را مبهم و جعلی عنوان کردند.

روز گذشته یکی از دولتمردان آمریکایی فیلمی را به خبرگزاری آشوتد پرس داد تا آن را بعنوان مستند حملات دولت به مردم سوریه منتشر سازد.

پس از آن رسانه های جیره خوار و وابسته به قدرت های استکبار با زیر پا گذاردن اخلاق حرفه ای، فیلمی مبهم که در ان تنها چند انسان در حال درد کشیدن هستند به تصویر کشیدند.

در صحت این فیلم تردیدهای بسیاری وجود دارد، ازجمله:

۱٫در این فیلم هیچ نیروی نظامی یا فرد وابسته به دولت سوریه دیده نمی شود.

۲٫ این فیلم صحنه های حمله یا بمباران را به تصویر نمی کشد، به گونه ای که اصلا مشخص نیست مهاجم تروریست ها بوده اند یا دولت سوریه.

۳٫در فیلم تنها مردان و کودکانی که درد می کشندبه تصویر کشیده شده و آثار و عوارض شیمیایی شدن در آنها پیدا نیست.

۴٫ برفرض که این انسان ها شیمیایی شده باشند، چه اثباتی بر استفاده یکی از طرفین جنگ بر استفاده از سلاح شیمیایی وجود دارد؟

۵٫ ده ماه پیش یکی از مقامات خارجه ایران به دولت آمریکا هشدار داده بود که بمب های شیمیایی دست ساز توسط تروریست ها وارد سوریه شده است.

۶٫ همچنین چندی پیش چندین تن سلاح شیمیایی از انبارهای مهمات لیبی ناپدید گشت. گفته شده این سلاح ها تحویل تروریست های سوری شده است.

۷٫ در روزهای منتهی به ادعای آمریکا مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی توسط دولت سوریه، نیروهای ارتش سوریه توانسته بودند بساری از شهرهای اشغال شده توسط تروریست ها را باز پس بگیرند؛ با این وجود اتهام استفاده از سلاح شیمیایی آن هم در موقعیت برنده اقدامی سفیحانه است که از دولتی کار آمد بعید است.

۸٫ هر کشوری تئوریسین ها و استراتژیست های برجسته ای دارد که وظیفه دارند هر اقدام پیشنهادی را تا ده گام جلوتر آینده شناسی کنند، حال آیا این تئوریسین ها در دولت سوریه نتوانسته اند سوء استفاده آمریکا و غرب از حملات شیمیایی را پیش بینی کنند؟

۹ چرا با وجود اینکه آمریکا و حت سایر ملل دنیا در هر کشوری از جاسوسانی بالفطره استفاده می کنند و همچنین برای دریافت اطلاعات از ماهواره های جاسوسی بهره می برند، قادر نیستند فیلمی کامل از حملات ارتش سوریه به مردم را منتشر کرده و تنها به فیلمی مبهم و پراز تردید استناد می کنند؟

۱۰٫ اعترافات هفته گذشته تروریست های سوری مبنی بر دست داشتن شان در حملات شیمیایی به مردم سوریه بوده است و همچنین فیلم های منتشر شده در اینباره، گواه زنده ای است برا ین مدعا که انگشت اتهام باید از جانب دولت به سمت تروریست ها نشانه رفته تا ادعای حمایت از حقوق بشر در غرب تحقق یابد.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcae6ny.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما