تاریخ انتشار :شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۲
پس از اعلام جمع بندي مذاكرات هسته اي برخي به دنبال اين هستند كه آمريكا را خوب جلوه دهند؛ كه بايد بدانند آمريكاي خوب در اذهان مردم جا ندارد.
تطهیر آمریکای خوب در اذهان ملت ایران جایی ندارد/ طنین مرگ بر آمریکا در ایران اسلامی خاموش نخواهد شد
تطهیر آمریکای خوب در اذهان ملت ایران جایی ندارد/ طنین مرگ بر آمریکا در ایران اسلامی خاموش نخواهد شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون  به نقل از  چهاربهاران، جریانات و حرکاتی در کشور پس از توافق اولیه هسته ای به دنبال تطهیر چهره آمریکا در کشور هستند و با بدست آمدن توافق اولیه هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و شش قدرت جهانی از جمله آمریکا عده ای در بوق و کرنا شعار سازش و ترک استکبار ستیزی دادند.
شرایط سیاسی و مبانی راهبردی جمهوری اسلامی ایران و آمریکا همان شرایط قبل از تحریم است و تغییری در آن حاصل نشده که بخواهیم در رابطه با آمریکا تجدید نظر کنیم.
آمریکای جهان خوار به صورت کاملا ظالمانه اموال کشور را به بهانه های واهی مصادره کرده، همانند دزدی که پس از سرقت اموال صاحبخانه در جواب پس دادن اثاثیه میگوید من به شما مشکوک هستم که مبادا به من دزد آسیب وارد کنید پس تضمین بدهید تا اموال خودتان را عودت دهم!
دخالتهای آشکار و جنگهای نیابتی شیطان بزرگ کماکان جان هزاران مسلمان را در سراسر جهان می گیرد و تحفه خانمان سوز تکفیری و داعشی بلای جان کشورهای اسلامی رهاورد صهیونسیم و آمریکاست.
اسلام آمریکایی عامل مخدری است که جان و محتوای اسلام را از کشورهای مسلمان گرفته است و ظاهر اسلام را برتن آنها کرده، کشتن برادر مسلمان در ماه مبارک رمضان، در اماکن محتلف از جمله، مسجد و در حال نماز خواندن و یا در بیمارستان، کار خادمین حرمین و کلیدداران کعبه شده است.
جمهوری اسلامی ایران با داشتنن رهبری آگاه و مقتدر اسیر این اسلام سعودی و آمریکایی نخواهد شد و به فرموده ایشان استکبار ستیزی تا ظلم و سیاستهای ظالمانه باشد تعطیل بردار نخواهد بود.
م.حسنی
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdchqmnq.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما