تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۲
در بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛

بالابردن شاخص های بهداشت و درمان از اولویت‌ها است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان خاش بر توسعه شاخص‌های بهداشت و درمان در این شهرستان تأکید کرد.
بالابردن شاخص های بهداشت و درمان از اولویت‌ها است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش بیان کرد: یکی از معیارهای اساسی در توسعه و پیشرفت یک کشور شاخص سلامت است و برای این‌که در این حوزه به سطح قابل‌قبول برسیم باید از همه ظرفیت‌های ممکن استفاده شود.

حبیب غزنوی افزود: بررسی شاخص‌های سلامت جمعیت تحت پوشش، تجهیزات، امکانات، نیروی انسانی و روند ارجاع به سطوح بالاتر در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، از اقدامات مهم در این شهرستان است.


غزنوی از بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام خمینی (ره) خاش بازدید و دیداری با پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت داشت و از نزدیک روند ارائه مراقبت‌های بهداشتی به جمعیت تحت پوشش و اجرای طرح برنامه پزشکی سلامت خانواده را مورد بررسی قرارداد.

در پایان رئیس دانشگاه علوم پزشکی با صاحب گل صالحی فرماندار خاش دیدار در خصوص موانع و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان، بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای مرتبط ارائه گردید.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcewx8zejh8pzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما