تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۹
رئیس کمیته امداد شهرستان تفتان خبرداد:

اهدای ۱۵ دستگاه کولر آبی به مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد شهرستان تفتان از توزیع ۱۵ دستگاه کولر آبی ۴۰۰ هزار به مددجویان در این شهرستان خبر داد.
اهدای ۱۵ دستگاه کولر آبی به مددجویان کمیته امداد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون علیرضا ریگی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما؛ بیان کرد: باتوجه‌به شدت گرمی هوا و نیاز مددجویان تحت حمایت امداد به وسایل سرمایشی مناسب تعداد ۱۵ دستگاه کولر آبی میان مددجویان تحت حمایت امداد توزیع شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله از کمک‌ها اولویت با مددجویان معیشت بگیر مناطق روستایی، مددجویان تبصره ۱۴ بالای ۵۰ سال سن ساکن در روستاها و حاشیه‌نشینان شهری که فاقد وسیله سرمایشی هستند بوده است.

ریگی عنوان کرد: شناسایی، بررسی و نیازسنجی خانوارهای نیازمند برابر مقررات ابلاغی این نهاد توسط مددکاران اجتماعی هر حوزه انجام پذیرفته است؛ ولی ازآنجائی‌که تعداد کالاها محدود و تقاضا و نیاز خانوارها به‌مراتب بیشتر است و قریب به سه هزار و دویست خانوار تحت حمایت است علی‌القاعده مددجویان نیازمند هستند که در این مرحله محروم ماندند .

رئیس کمیته امداد تفتان ابراز کرد: از محضر همهٔ مددجویان عزیزی که وسیله سرمایشی مناسبی نداشته‌اند و ما نتوانستیم رفع مشکل نماییم عذرخواهی می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در ادامه راه تلاش بر این است که مابقی نیازمندان به وسایل سرمایشی کمک شوند اظهار کرد: با برنامه‌ریزی بهتر، و تلاشی که خواهیم داشت، امیدواریم زمینهٔ بهرمند‌ی همه خانوارهای نیازمند به کالاهای اساسی را به‌طوری‌که حداقل هر خانواده از یک نوع کالای اساسی بهرمند شود فراهم کنیم.

وی افزود: در جریان روند حمایت این نهاد و ارائه خدمات به مددجویان، بر اساس نوع نیاز خانوار‌ها و نیاز سنجی که توسط مددکاران انجام می‌گیرد تصمیم گرفته می‌شود.

ریگی خاطرنشان کرد: واحد اکرام درحال رایزنی می باشد تا ازطریق همکاری خیرین کمکهای معیشتی بیشتری به مددجویان ارائه نماییم.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdchwxnzw23n-id.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما