تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۸
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش:

کارگاه ساخت و نمایش برنامه عروسکی در خاش پایان یافت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش گفت: کارگاه هشت‌روزه ساخت عروسک و اجرای برنامه‌های آموزش عروسکی با حضور مدرس اعزامی از تهران در این شهرستان به پایان کار خود رسید.
کارگاه ساخت و نمایش برنامه عروسکی در خاش پایان یافت
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما، محمد انور ایمانی فر بیان کرد: این کارگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و با مشارکت حدود ۱۵ نفر از هنردوستان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خاش اجرا شد.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش افزود: با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، گواهینامه پایان دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان اعطا شد.
 
وی اظهار کرد: رشته هنرهای تجسمی و نمایشی در این شهرستان همواره مورد استقبال هنردوستان قرار داشته و هنرمندان در این منطقه همواره توانمندی‌های خود را در قالب تولید محصولات دستی و اجرای برنامه‌های نمایشی و آموزشی عرضه می‌کنند که بیشترین استقبال‌کنندگان این برنامه‌ها دانش‌آموزان هستند.
 
این مقام مسئول عنوان کرد: در سال‌های اخیر انجمن‌های قرآنی، شعر و ادب، نمایشی، موسیقی محلی و هنرهای تجسمی در خاش فعال بوده‌اند که در حال حاضر اجرای این برنامه‌ها نیازمند تأمین اعتبار است.
 
ایمانی فر اذعان کرد: امیدواریم با حمایت ادارات و نهادها شاهد پویایی، نشاط و تنوع در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان باشیم.
 
انتهای خبر/
 
https://asrehamoon.ir/vdcdzo0fnyt0996.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما