تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰
فرهاد سپاهی گفت: بیمه اجتماعی کارگران تا پایان اردیبهشت ماه به صورت اتوماتیک تمدید شده است و نیاز به مراجعه حضوری نیست.
به گزارش عصرهامون؛ فرهاد سپاهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا،  واحد های کارگری مالیات را می توانند تا سه ماه دیگر پرداخت کنند.

 وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: همچنین بیمه اجتماعی کارگران تا پایان اردیبهشت ماه به صورت اتوماتیک تمدید شده است و نیاز  به مراجعه حضوری نیست.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان سیب و سوران  با بیان اینکه کار فرمایان حق بیمه بهمن، اسفند و فروردین را می توانند تا پایان اردیبهشت پرداخت کنند، افزود:  افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا از کار بیکار شده اند و درخواست بیمه بیکاری داده اند،  به مدت سه ماه به آنها بیمه بیکاری تعلق می گیرد.

سپاهی با توجه به اینکه در این ایام یارانه دستمزد قابلیت اجرایی دارد، ادامه داد: افرادی که در بخش خصوصی به عنوان کارورز جذب شوند، حق بیمه  از سوی اداره کار تا یک سال قابل پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مشاغل خرد و خانگی کلید خورده است، خاطر نشان کرد: تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خارج از منزل مانند واحد های تولیدی و صنعتی تا دو میلیارد تومان قابلیت پرداخت دارد.

وی با توجه به قرار گرفتن در هفته کار و کارگر از اهدای هدایا به کارگران سیب و سوران خبر داد و تصریح کرد: در طول هفته از واحد‌های کارگری تولیدی و خدماتی بازدید و از آنان تجلیل خواهد شد و به همراه تجلیل از مبارزان سلامت و مدیران حامی آنان نیز تجلیل و همچنین ویزیت رایگان کارگران در طول هفته جاری انجام می شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcevx8zzjh8wwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما