تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱
فرماندار سراوان گفت: در این برهه از زمان موظف به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به پاس قدر دانی از بردباری و پایمردی آزادگان سرافراز هستیم.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ آیین نکو داشت تجلیل از آزادگان و ایثارگران به مناسبت سالروز ورود غرور آفرین پرستوهای عاشق به میهن اسلامی با حضور فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی، ایثارگران، جانبازارن، آزادگان و خانواده معظم شهدا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی رضا شهرکی فرماندار سراوان گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان حرف برای گفتن دارد و شخصی که خود را ابر قدرت جهان می داند امروز در شورای امنیت سازمان ملل تنها می ماند به دلیل جانفشانی آزادگان، جانبازان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

 وی افزود:  دفاع مقدس و جنگ تحمیلی یک نیمه پنهان و یک نیمه آشکار دارد اما نیمه پنهان جنگ، شکنجه هایی است که رزمندگان در اردوگاه های رژیم بعث عراق تحمل کردند که توسط هیچ دوربینی ثبت و ضبط نشده است.

فرماندار سراوان اضافه کرد: موظف به توسعه فرهنگ  ایثار و شهادت به پاس قدر دانی از بردباری و پایمردی آزادگان سرافراز هستیم.

افتخار خدمت به 25 آزاده در سراوان
محمود نادری رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان سراوان با بیان اینکه مردم ایران در دوران دفاع مقدس اسطوره هایی از رشادت و ایثار آفریدند که پس از گذشت چندین سال همچنان قابل تقدس هستند، گفت: آزادگان عزیز اسوه های اخلاق و انسانیت ، بزرگمردان عرصه شجاعت و رشادت، اسطوره های بی نظیر مقاومت و پایداری، آزادمردان دلیر و دلاوران راستینِ این سرزمین هستند که آوازه پایمردی و جهاد پرصلابتشان در میدان های دفاع از دین و آب و خاک این سرزمین شهره آفاق است.
وی خدمت به خانواده شهدا را توفیق ارزشمند دانست و  افزود: تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج می دهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان ادامه داد: وظیفه داریم جهت پاسداشت از صبر و بردباری آزادگان سرافراز میهن اسلامی که سالها در سیاه چاله های رژیم بعث عراق مورد شکنجه قرار گرفته اند، برنامه هایی درخور و شأن این عزیزان برگزار کنیم.

نادری با توجه به اینکه شهرستان سراوان افتخار خدمت به 25 آزاده سرافراز را دارد، خاطر نشان کرد: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تجدید بیعت با شهدا، غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از پزشکان عرصه سلامت، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ویزیت رایگان را داشته اند.

همچنین در پایان به رسم یاد با اهدای لوح سپاس و هدایای ارزنده از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان تجلیل و قدر دانی شد. 

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcauan6e49nu01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما