تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۷
شهید مرادزاده عضو شورای مرکزی انجمن های اسلامی دانش آموزان زاهدان بود و با تقوا و اخلاصش به دانش آموزان راه و رسم پاسداری از خون شهدا را می آموخت.
دانش آموز شهید : محمدعلی مرادزاده
 تولد: ۱۳۴۶زاهدان
 شهادت:۱۳۶۳ خیبر
به گزارش سرویس ایثار و شهادت عصرهامون به نقل از خط اول ، دانش آموز شهید محمدعلی مرادزاده ، شمشیر برهنه حق بود که در خیبر مجدد تاریخ ، به گردن فرزند یهودا خورد. شهیدی وارسته و مومن که با ایمان و پایمردی الگوی جوانان هم سن سالش شده بود .
 ازجمله خصوصیات اخلاقی شهید خوشرویی و مهربانی او بود. محمدعلی به نماز اهمیت زیادی می داد، از قول قرآن می گفت که اگر می خواهی ببینی نمازت مقبول است ببین گناهت کم شده یا نه . چون نماز واقعی انسان را از گناه باز می دارد.
 چون تحصیل دوران ابتدایی و راهنمایی را به پایان برد به سوی دیار عاشقان بال گشود و حدود ۵سال از سنگر مدرسه به سنگر جبهه در حال آمد وشد بود.وقتی نام شهادت را می شنید سر بزیر می انداخت و آرزومندانه اشک شوق می ریخت.
 شهید مرادزاده عضو شورای مرکزی انجمن های اسلامی دانش آموزان زاهدان بود و با تقوا و اخلاصش به دانش آموزان راه و رسم پاسداری از خون شهدا را می آموخت.
 سرانجام به آرزوی دیرینش دست یافت و بر اثر عوارض شیمیایی در منطقه عملیاتی خیبر به دیدار معشوق شتافت.
فرازی از وصیت نامه شهید؛
 احساس میکنم که شیرین ترین لحظات زندگیم با رسیدن مرگ در راه خدا فرا رسیده است. آیا به این آرزو که برای رسیدن به آن بارها اشک شوق از دیدگانم جاری شده است می رسم.پس خدایا مرا ببخش و بیامرز که تو ارحم الراحمینی.
 انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdceox8f.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما