تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

حضور سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بین المللی فرش دستبافت ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: به منظور حمایت از تولیدات استان وارتباط با سایر تولید کنندگان و فروشندگان فرش کشور و جهان، تولیدکنندگان فرش دستباف سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران حضور دارند.
نادر میرشکار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: براساس هماهنگی با مرکز ملی فرش ایران واحدهای تولیدی اتحادیه فرش دستباف زاهدان،یک واحد تولیدی از زابل و یک فروشنده فرش دستباف زاهدان در نمایشگاه فرش دستباف ایران شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از اول شهریورما آغاز و تا7ماه جاری در تهران در حال برگزاری است، اضافه کرد: به منظور حمایت از تولیدات استان وارتباط با سایر تولید کنندگان و فروشندگان فرش کشور و جهان حضور تولیدکنندگان فرش دستباف سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

وی بیان کرد: نمايشگاه فرش دستباف تهران به عنوان نمايشگاه تخصصي عرضه فرش دستباف، يکي از مهمترين و بزرگترين رويداد هنر-صنعت فرش دستباف در دنيا محسوب می شود.

وی گفت: مرکز ملي فرش ايران (Iran National Carpet Center) به عنوان متولي و برگزار کننده اين رويداد مهم، امکانات و تسهيلات ويژه اي براي حضور بازرگانان فعال در زمينه خريد و فروش فرش دستباف در خارج از کشور فراهم کرده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در اين نمايشگاه بيش از 700 مشارکت کننده فعال از صادرکنندگات، توليد کنندگان و مراکز علمي، دانشگاهي و تحقيقاتي از سراسر کشور محصولات و خدمات تخصصي خود را عرضه مي کنند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcgnu9y.ak9uy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما