تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی :

گروه تروریستی داعش اهداف آمریکا و اسرائیل را دنبال می کند

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت : هدف اصلی داعش و باقیمانده‌های حزب بعث همان چیزی است که آمریکا و اسرائیل به دنبال آن هستند.
گروه تروریستی داعش اهداف آمریکا و اسرائیل را دنبال می کند
گروه تروریستی داعش اهداف آمریکا و اسرائیل را دنبال می کند
به گزارش سرويس پارلماني عصرهامون ، حمیدرضا پشنگ در گفت و گو با تفتان ما ، اظهار داشت : جهان اسلام طی چند دهه اخیر مورد هدف غرب برای دشمنی قرار گرفته است. آنها سال‌ها است که بررسی می‌کنند چگونه اتحاد و انسجام مسلمانان را به هم بزنند و به این نتیجه رسیده‌اند که باید اختلافات مذهبی، قومی و قبیله‌ای در کشورهای اسلامی راه بیندازند. آنها تنها در ایران نتوانسته‌اند به هدف خود برسند و این امر بی‌شک مدیون رهبری بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب است. با این وجود در کشور عراق، سوریه و افغانستان آنها درگیری‌های قومی و مذهبی را تقویت می‌کنند و در رأس این اختلاف‌اندازی آمریکا و اسرائیل قرار دارند.
وی با اشاره به این که تحولات عراق ترفند اسرائیل برای ایجاد راه تنفس است؛ عنوان داشت: رژیم صهیونیستی، در جنگ‌های ۲۲ روزه، ۳۳ روزه و حتی هشت روزه آخر ضربات سنگینی از جریان مقاومت خورد و با بیداری اسلامی در منطقه به دنبال ایجاد فرصت تنفس برای خود است. پس مانده‌های رژیم بعثی و جریان داعش در عراق بحران درست کرده‌اند. قربانیان این اتفاقات مردم بی‌پناه و بی‌گناه شیعه و سنی هستند. هدف اصلی داعش و باقیمانده‌های حزب بعث همان چیزی است که آمریکا و اسرائیل به دنبال آن هستند.
پشنگ با تقدیر از فتوای جهاد مرجیعت و علمای اهل سنت علیه تکفیری‌ها در عراق، افزود: هر ضربه‌ای که امروز به عراق وارد شود در واقع موجب تضعیف اسلام است. در این ماجرا تنها اسرائیل سود می‌برد. یقیناً این اتفاقات مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد و مخلان امنیت عراق به زودی نابود می‌شوند. امروز مردم شیعه و سنی عراق خود به صحنه جهاد ورود کرده‌اند و همین بسیج مردمی تکفیری‌ها را عقب رانده است.
وی در پایان اذعان داشت : امروز جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب برای جهان اسلام تبدیل به یک الگو شده و در همین قضایای عراق همگان خواهند دید که مردم، دولت و علمای عراق با اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، به زودی جشن پیروزی برگزار می‌کنند.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcezp8n.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما