ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> اسلام ستیزی ریشه در تاریخ آل سعود دارد | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
محمد راشکی گفت: جنایات آل سعود در یمن نابخشودنی است به طوری که با کشته شدن زنان و کودکان یمنی به جنگ مسلمان کشی مبدل شده است.
اسلام ستیزی ریشه در تاریخ آل سعود دارد
اسلام ستیزی ریشه در تاریخ آل سعود دارد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، محمد راشکی در گفتگو با خبرنیمروز با اشاره به جنایات آل سعود نابخشودنی است، افزود: حق با امام راحل بود. آل سعود ریشه بسیاری از فتنه‌ها در دنیای اسلام است.جنگ یمن امروز با کشته شدن زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم به جنگ مسلمان کشی مبدل شده است، چون هدف رژیم آل‌سعود و حامیانش دسترسی به ذخائر نفتی این کشور و بستن راه نفوذ و به قدرت رسیدن شیعیان این کشور و حاکم شدن به ذخائر نفتی آن کشور است.
وی افزود: عربستان فقط برای اسلام ستیزی بوجود آمده است عربستانی که بیش از صد سال است که سر کار آمده دولتی کاملا بی ریشه است و انگلیسی‌ها این دولت را سر کار آورده‌اند و ادامه حیاتشان با وحشیگری و غارت‌های هولناک همراه بوده است. آن‌ها در عربستان، کربلا و نجف موج خون به راه انداختند و دستشان تا مرفق به خون آلوده است و آدم احساس می‌کند که اینها ماموریت اسلام ستیزی دارند.
راشکی تصریح کرد: متاسفانه در این راستا سازمان های به ظاهر مدعی حقوق بشر بیشترین ظلم را به این مردم کرده اند اینها میخواهند چگونه جواب آن دنیا را بدهند که حق مردم ستم کشیده یمن، عراق، سوریه را به خاطر منافع آمریکا جهان خوار پایمال کرده اند .
امام جمعه نیمروز خاطرنشان کرد: در این میان سکوت کشور های اسلامی لکه نگنی برای جهان اسلام است که در برابر این جنایت ها سکوت می کنند و نباید مسلمانان در این کشورها بگذارند که دولت هایشان از این خاندان قاتل حمایت کند و در کشورهایشان همکاری کنند و در این برهه مردم آن کشورها مثل ایران اسلامی با تظاهرات و انزجار خشم خود نسبت به آل سعود می توانند از عملکرد بعد آن جلو گیری کنند.
راشکی با اشاره به نماز خواندن پادشاه عربستان با کفش در کعبه بیان کرد: چنین افرادی فاقد و جاهلیت عقلی هستند اینان حتی مقدستات خودشان را که سال ها پدرانشان بر آنها استوار بوده اند نیز زیر پا گذاشته اند چرا که امروز دوباره به عصر جاهلیت روی آورده اند.
وی ادامه داد: اگر چه که آنها تاکنون نیز در جاهلیت بوده اند و تغییر نکرده اند ولی ما باید اندیشه های امام (ره)‌را در برخورد با این جهانخوران همواره مرور کنیم چرا که راه سعادت ایران اسلامی و جهان اسلام پیروی از اندیشه های اسلام ناب محمدی است که امام آنها را ترویج داده است.
محمدراشکی با بیان این‌که «آل سعود به یاری خداوند آل سقوط می‌شود» گفت:‌ با هر جنایتی که این جانی‌های بدتر از نازی‌ها انجام می‌دهند یک گام به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند. چنانچه در زلزله اخیر در عربستان شاهد این موضوع هستیم.و امید است که هر چه سریعتر بساط شان برچیده شود که به کمک مسلمانان جهان این امر صورت می گیرد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcb8wb0.rhbw9piuur.html
منبع : خبرنیمروز
نام شما
آدرس ايميل شما