تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم مبارزه با مفاسد اقتصادی باعث از بین رفتن اعتماد مردم به مسئولان است.
مبارزه با مفاسد اقتصادی نشان دهنده زنده بودن نظام است/ این مبارزه باید فراگیر باشد
مبارزه با مفاسد اقتصادی نشان دهنده زنده بودن نظام است/ این مبارزه باید فراگیر باشد
به گزارش سرویس اقتصادی عصرهامون، هدایت اله میر مرادزهی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه در خصوص فساد اقتصادی در کشور اظهار داشت: فرمایشات رهبری در مورد مبارزه با فساد اقتصادی مبین گویای مشکلات در این زمینه است.
میرمراد زهی افزود: اگر مبارزه با اینگونه مفاسد بصورت جدی و عملی در دستور کار مسئولین امر قرار نگیرد، ایران هرچقدر هم در آمد داشته باشد، حیف و میل می شود و در جهت مثبتی بکار برده نخواهد شد؛ از این رو رهبر انقلاب تاکید دارند که مبارزه با مفاسد اقتصادی در رأس امور قرار بگیرد زیرا برپایی همایش های مختلف چاره ای از مشکلات کم نمی کند و باید بصورت جدی این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب از روند فساد اقتصادی در کشور ناراضی هستند، بیان کرد: ایشان صلابت، سلامت و پاکدستی را از مسئولین انتظار دارند، که خروجی این صلابت نیز پیشرفت کشور در اجرای پروژه ها، طرح ها، هزینه کردن های مناسب است تا روند و راندمان خوبی در توسعه کشور را شاهد باشیم.
نماینده مردم سراوان در مجلس افزود: دلیل عمده اجرایی نشدن مبارزه با فساد اقتصادی در کشور این است که عده ای منافع خود را از این طریق تامین می کنند و اگر این جریان حل و فصل شود نان آنها نیز آجر می شود.
وی عدم مبارزه با مفاسد اقتصادی را از دست دادن اعتماد مردم به مسئولین عنوان کرد و گفت: برخورد با مفاسد اقتصاد باید بنحو جدی در دستور کار مسئولین امر قرار بگیرد و با افراد خاطی که قوانین را رعایت نمی کنند برخورد جدی صورت گرفته تا مردم اعتماد خود را از دست ندهند.
میرمرادزهی در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی باید بصورت عملی و اجرایی پیش برود تا نتیجه بهتری بدست آید.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcjxvea.uqeyozsffu.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما