تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 741 کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.
سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان
سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان
به گزارش عصرهامون، محمد قنبری در تشریح خبر فوق به اصحاب رسانه گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان مسلح، پليس مبارزه با موادمخدر از فعاليت يک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان سراوان مطلع شدند.
وی با بیان این مطلب که ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه این افراد را در یکی از مناطق حاشیه شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند، گفت: اعضای این باند حرفه ای به محض مشاهده پلیس با استفاده از دو دستگاه خودرو زانتيا و پژو 405 از محل متواری و ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه آنان 521 کیلوگرم تریاک، یک قبضه اسلحه کلاش و 4 تیغه خشاب به همراه 120 فشنگ جنگی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:  در ادامه این عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر مخفیگاه دیگر این باند حرفه ای قاچاق را در شهر خاش شناسایی و در بازرسی از آن 102کیلو و 155گرم مرفین و 12 کیلوگرم هروئین کشف کردند.
قنبری ادامه داد: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان هامون با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس زابل ضمن دستگیری دو سوداگر مرگ و توقیف دو دستگاه پژو مقدار 85 کیلو و 112 گرم حشیش و 21 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
 
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcewe8znjh87ni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما