تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل از اعزام 20 گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج در مناطق حاشیه شهرها و روستاهای شمالی استان خبر داد.
اعزام 360 جهادگر به مناطق محروم زابل
اعزام 360 جهادگر به مناطق محروم زابل
علی ثمره حسینی در گفت وگو با خبرنگار  عصرهامون، از اعزام 20 گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج در مناطق حاشیه شهرها و روستاهای شمالی استان خبر داد و افزود: این بیست گروه متشکل از 360 نفر از جهادگران هستند که در مناطق محروم به نیازمندان کمک می کنند.
وی افزود: این جهادگران بسیجی جهت ویزیت رایگان، واکسیناسیون دام و کمک به محرومیت زدایی در طرح های اقتصاد مقاومتی و همچنین عمرانی وارد روستاهای زابل شدند که در این خصوص یک گروه جهادی نیز در محله رسالت این شهرستان اقدام به نوسازی پارک محله ای کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل بیان کرد: در این گروه های جهادی تمامی اقشار بسیج اعم از بسیج جامعه پزشکی، طلاب،اداری خواهران محلات و ... شرکت دارند تا بتوانند قدمی بزرگ برای زدودن غبار محرومیت بردارند.
گفتنی است افتتاح 20 خانه محروم، توزیع 200 بسته کیف و لوازم التحریر بین دانش آموزان مدرسه استثنایی شهر دوست محمد، ویزیت بیش از 100 نفر از بیماران نیازمند و برگزاری یادواره شهید حسین بارانی در روستای چَکُل(chakol) شهرستان هیرمند از جمله برنامه های هفته بسیج در این شهرستان بود که برگزار شد.


انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcawin6m49nw61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما