تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۸
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال از 16 لغایت 24 اسفندماه در محل نمایشگاه های دائمی زاهدان برگزار می شود.
شمیم بهار در نمایشگاه زاهدان
محمد رفیع سلطانزاده در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، در تشریح این خبر اظهار کرد: نمایشگاه بهاره با هدف تنظیم بازار و دسترسی آسان مردم به کالاهای پر مصرف در عید نوروز، از تاریخ 16 لغایت 24 اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های زاهدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه مختص کالاهای اساسی از جمله گوشت، مرغ، برنج و دیگر کالاهای تاثیرگذار در سبد خانوار از از جمله البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی جات و ... بوده و مسئولیت برگزاری آن با اتاق اصناف مرکز استان است، لذا اصناف متقاضی برای حضور در این رویداد می توانند به اتاق اصناف مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلف نظارتی و  سنجش کیفی قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه قیمت گذاری و کیفیت کالاهای قابل عرضه نظارت می کنند . 

به گفته سلطانزاده، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در طی برگزاری نمایشگاه نیز کیفیت و قیمت اقلام در حال عرضه را به طور پیوسته مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdciq3az5t1auz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما