تاریخ انتشار :شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۲
رحمدل بامری گفت: قایق‌ها و شناورهایی که در سواحل فاقد هویت می باشند بایستی دارای کد هویتی و یا پلاک‌های موقت با نظارت کارشناسی شوند.
الزام تخصیص کد هویتی با پلاک موقت به شناورها و قایق ها در سواحل چابهار
به گزارش عصرهامون، رحمدل بامری، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت این شهرستان در حوزه‌های اقتصادی، تجاری، شیلاتی، کشاورزی و توسعه سواحل مکران لازم است که همواره روال قانونی امور شیلاتی به طور کامل انجام شود.

وی با بیان اینکه مصوبات اجرایی مناسبی برای حل مشکلات زیرساختی از جمله در بحث گردشگری با اختصاص ۱۶ جایگاه سوخت تک نازله در چابهار انجام شده است افزود: تامین سوخت از اولویت های توسعه در شهرستان محسوب می شود و هیچ شخص ذینفعی نباید از حقوق قانونی خود در بحث سوخت در شیلات، کشاورزی و امور مربوطه منع شود.

فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: مشکل عمده‌ای که با ساماندهی سوخت برای شناورهای صیادی بوجود آمد پیرامون شناورهایی که سهمیه سوخت نداشته و یا سهمیه سوخت برخی از شناورها کاهش پیدا کرده بود که استاندار برای حل این مشکل مکاتباتی را با وزیر کشور داشتند که به زودی نتیجه خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز چابهار بر روی ریل توسعه قرار گرفته است و تنها بندر اقیانوسی کشور توانسته تاثیر بسزایی در تامین کالاها و مواد مورد نیاز کشور بگذارد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcauan6e49n6a1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما