تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸
بر اساس اعلام شرکت سارنده فیلم Uncharted، تاریخ عرضه این فیلم از ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ به ۵ مارس ۲۰۲۱ تغییر پیداکرد.
به تاخیر افتادن مجدد عرضه فیلم Uncharted
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدت بسیار زیادی است که طرفدداران فیلم و عناوین رایانه‌ای در انتظار عرضه فیلم بازی Uncharted که در حال حاضر با همکاری دو شرکت Columbia Pictures و سونی ساخته می‌شود هستند. اما شرکت Columbia Pictures دائما زمان عرضه این فیلم را تغییر می‌دهد و همین موضوع باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران این فیلم شده است. آخرین تاریخی که پس از به تاخیر افتادن این فیلم از سوی شرکت Columbia Pictures اعلام شده بود، ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۰ بود، اما ظاهرا هنوز هم قرار نیست طرفداران بازی Uncharted بتوانند فیلم این بازی را مشاهده کنند؛ چرا که استودیو سازنده این فیلم اعلام کرده است که عرضه فیلم مذکور تا ۵ مارس سال ۲۰۲۱ به تاخیر افتاده است.
بر اساس اطلاعاتی که شرکت Columbia Pictures منتشر کرد علت اصلی این به تاخیر افتادن کم بودن زمان یک ساله برای ساخت بی کم و کاست آن بوده و استودیو سازنده نیاز به زمان بیشتری برای عرضه این فیلم دارد. اما این موضوع کمی خنده دار است چرا که فیلم آنچارتد قرار نیست یک سریال بسیار بزرگ باشد پس ساخت آن ممکن است کمتر از یک سال زمان ببرد؛ پس به نظر می‌رسد علت تاخیر در ساخت این فیلم چیز دیگری باشد که سازندگان آن قصد ندارند آن را به طور عمومی اعلام کنند.
این فیلم اخیرا کارگردان خود را نیز از دست داده بود و این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده قصد دارد برای باز سازی برخی از قسمت‌های ساخته شده وقت بخرد چرا که احتمال دارد کارگردان جدید این فیلم با صحنه‌های ساخته شده توسط کارگردان قبلی مشکل داشته باشد و قصد دارد بعضی از صحنه‌ها را دوباره طراحی کند. با این حال باید تا زمان عرضه رسمی این فیلم در سال ۲۰۲۱ برای مشخص شدن جزییات بیشتر آن منتظر ماند.
انتهای پیام/
 
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcj8yevxuqe8tz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما