تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری زاهدان گفت: هیچ نگرانی بابت تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی در شهرستان زاهدان وجود ندارد.
کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی وجود دارد/ تا اطلاع ثانوی دستفروشی در زاهدان ممنوع
ببه گزارش عصرهامون ؛ حسنعلی ارجمندی در جلسه ستاد کمیته پشتیبانی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا هیچ گونه نگرانی بابت تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی در شهرستان زاهدان وجود ندارد و مردم می توانند از طریق مراکز عرضه و فروشگاه ها عرضه کالا اقلام ضروری و مواد غذایی و بهداشتی را تهیه نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری زاهدان افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد به سبب حفظ سلامتی مردم اصنافی که اقلام غیر ضروری را توزیع می نمایند به همراه دستفروشی در شهرستان زاهدان تا اطلاع ثانوی تعطیل گردند.

وی در خصوص فعالیت فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ گفت: در فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ فقط بخش ها و غرفه های توزیع مواد غذایی و بهداشتی فعال می باشد و واحدهای عرضه کالاهای غیر ضروری در این فروشگاه ها به جهت کاهش تجمع افراد تعطیل می گردد.

گفتنی است در این جلسه تصمیم گرفته شد ساعت کار نانوایی ها تا اطلاع ثانوی افزایش یابد. انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccsiqso2bqix8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما