تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰
مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان ایرانشهر؛

اهداء دو تانکر آب به روستاییان عشایری تچکان بزمان

محمد امین سپاهیان گفت: خیرین و خادمیاران رضوی شهرستان ایرانشهر برای آبرسانی به روستای عشایری تچکان بزمان پیش قدم شدند.
اهداء دو تانکر آب به روستاییان عشایری تچکان بزمان
به گزارش عصرهامون محمد امین سپاهیان، مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  پهره بیان کرد: با شیوع ویروس همه گیر کرونا و نیاز مردم به رعایت مسائل بهداشتی و نیز افزایش زود هنگام گرمای هوا و شروع ایام مبارک رمضان میزان مصرف آب در شهر و روستا‌های تابعه به شدت افزایش یافته و باعث شده تا نیاز آبی، به ویژه در روستا‌هایی که پیشتر نیز با تنش آبی درگیر بودند، تشدید شود.

وی افزود: قصه تکراری بی آبی در روستاهای شهرستان ایرانشهر ما را بر آن داشت تا مانند گذشته یاری گر محرومان و روستائیان عشایری تچکان بزمان باشیم.
سپاهیان اضافه کرد: با توجه به تنش آبی در روستای محروم عشایر نشین  تچکان بزمان تعداد دو تانکر سه و دو هزار لیتری که توسط خیرین و خادمیاران رضوی شهرستان ایرانشهر به مبلغ ۳۱ میلیون تومان خریداری شده بود به مردم این منطقه اهدا شد و اهالی روستا از آب شرب بهره مند شدند.
مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: آبرسانی به نقاط محروم و عشایری یکی از اقداماتی است که با انجام آن آب را با تانکر می‌توان به مردم در روستاهای محروم رساند تا برای رفع تنش آبی با چالش مواجه نباشند.
وی عنوان کرد: یکی از خواسته‌ های رهبر معظم انقلاب از ما این است که در عرصه جهادی به یاری مردم محروم و نیازمند بشتابیم.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbfzb8zrhba5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما