تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ۲۸۸زرهی ارتش:

رعایت حجاب یکی از ویژگی‌های منتظران واقعی است

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ۲۸۸زرهی ارتش گفت: رعایت حجاب یکی از ویژگی‌های منتظران واقعی است و با بی‌توجهی و رعایت‌نکردن حجاب و عفاف نمی‌شود در زمره منتظران حضرت قرار گرفت.
رعایت حجاب یکی از ویژگی‌های منتظران واقعی است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی باقرپور در نشست عفاف و حجاب که در دانشگاه آزاد اسلامی خاش برگزار شد بیان کرد: تنها اینکه چادر داشته باشیم کفایت نمی‌کند لازمه و میوهٔ ایمان داشتن حجاب و حیا است.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و کنترل نگاه بیان کرد: نگاه‌های حرام به دنبال خود خواهش‌های نفسانی و منجلاب گناه را به دنبال دارند؛ لذا در مباحث حجاب نگاه باید بااحتیاط عمل‌کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های منتظران امام‌زمان تصریح کرد: رعایت حجاب یکی از ویژگی‌های منتظران واقعی است و با بی‌توجهی و رعایت‌نکردن حجاب و عفاف نمی‌شود در زمره منتظران حضرت قرار گرفت.

 مجتبی باقرپور با اشاره به سفارش شهدا به رعایت حجاب اسلامی بیان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و با حفظ حجاب که ثمرهٔ شیرین ایمان است می‌توانیم ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی در پایان به حفظ و رعایت حجاب توسط دختران و بانوان جامعه اسلامی تأکید و لازمه درامان‌ماندن از شر شیاطین و گرفتاری‌ها را ایمان به خدا و رعایت اصول‌دینی دانست.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcjamevtuqeiyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما