تاریخ انتشار :شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان در مدار توسعه قرار گرفته است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: استان هم‌اینک در بخش عمرانی و زیرساختی در مدار توسعه قرار گرفته و نیاز است تا مردم در زمینه سرمایه‌گذاری در این منطقه ورود جدی داشته باشند.
سیستان و بلوچستان در مدار توسعه قرار گرفته است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلی المهدی زاهدان برگزار شد، بیان کرد: سرمایه‌گذاری‌های زیادی در زمینه عمرانی و طرح‌های زیرساختی در سیستان و بلوچستان انجام و در حال انجام است که نیاز به ورود مردم برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها هستیم.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان برای توسعه و پیشرفت این استان در زمینه سرمایه‌گذاری و ارائه‌ایده ورود کنند تا توسعه این نقطه از ایران اسلامی رقم بخورد.

امام جمعه زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان در تمام زمینه‌ها دارای ظرفیت است که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند بسیاری از نیاز‌های کشور را برطرف کند.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری است که متأسفانه تاکنون به خوبی از آن استفاده نشده و نیازمند ورود جدی مردم برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف هستیم.

آیت الله محامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب که اشراف بسیار زیادی بر مسائل مختلف کشور دارند چندین سال است که شعار سال را با موضوع اقتصادی نامگذاری می‌کنند و دلیل آن این است که دشمن از این ناحیه به دنبال ضربه زدن به نظام و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی رهبر معظم انقلاب امسال را با نام مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کردند که این امر جز با همت مسئولان، دولتمردان و ورود مردم در زمینه سرمایه‌گذاری در زیربخش‌های اقتصادی محقق نخواهد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcamon6o49nmy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما