تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸
در جلسه شورای آموزش‌وپرورش دلگان مطرح شد؛

آموزش‌وپرورش پایه و اساس، پیشرفت هر جامعه است

امام‌جمعه شهرستان دلگان گفت: استفاده از تجربه صاحب‌نظران تعلیم‌وتربیت و تشکیل شوراهای مختلف برای تصمیم‌گیری شایسته کاملاً ضرورت دارد.
آموزش‌وپرورش پایه و اساس، پیشرفت هر جامعه است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از صدای بلوچ، حجت‌الاسلام عظیم بامری در جلسه شورای آموزش‌وپرورش دلگان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه تعلیم‌وتربیت پایه و اساس همه امور است، تصریح کرد: باید مشکلات مدارس و آموزش‌وپرورش حل شود.
 
وی ادامه داد: برای تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان و به‌ویژه دانش‌آموزان این منطقه لزوماً نگرانی و دغدغه‌ها را رفع کنیم تا نسل سازنده‌ای برای آینده کشور تربیت شود.
 
وی خاطرنشان کرد: این وظیفه ما است که بدون هیچ محدودیتی به آموزش‌وپرورش کمک کنیم تا آسیبی به دانش‌آموزان وارد نشود و نسل آینده را به‌خوبی تربیت و تحویل جامعه دهیم.
 
بهزاد بامری فرماندار دلگان در این جلسه با بیان اینکه آموزش‌وپرورش پایه و اساس، پیشرفت هر جامعه است، گفت: تربیت نسل آینده انقلاب و سکان‌داران نظام اسلامی توسط جامعه فرهیخته فرهنگیان در آموزش‌وپرورش رقم می‌خورد.
 
وی با تأکید بر اینکه مدارس، اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند، افزود: همه برای رشد و تعالی جامعه در یک مسیر در حال حرکت هستیم که آموزش‌وپرورش پرچم‌دار این رشد و تعالی است.
 
رضا سابکی سرپرست آموزش‌وپرورش دلگان در این جلسه بیان کرد: آموزش‌وپرورش یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین نهادهای اجتماعی است که مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان، جوانان، انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نو برعهده دارد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: در چنین نهاد گسترده‌ای استفاده از تجربه صاحب‌نظران تعلیم‌وتربیت و تشکیل شوراهای مختلف برای تصمیم‌گیری شایسته کاملاً ضرورت دارد.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjovev8uqemxz.fsfu.html
منبع : عصرهامون
نام شما
آدرس ايميل شما