تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۲
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط موجود در زمینه زیرساخت و جغرافیایی کشور، تنها راهکار عبور از شرایط سخت و مهار مشکلات ناشی از کمبود حامل‌های انرژی و منابع آبی صرفه‌جویی است.
صرفه‌جویی تنها راهکار مهار مشکلات کمبود حامل‌های انرژی است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمد شفائی در جمع بسیجیان و پاسداران این استان ضمن بیان تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر بیان کرد: اهمیت صرفه جویی و پرهیز از اصراف از مهم‌ترین آموزه‌های دینی ما می‌باشد و از طرف دیگر نیز یکی از ضرورت‌های امروز جامعه است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در زمینه زیرساخت و جغرافیایی کشور، تنها راهکار عبور از شرایط سخت و مهار مشکلات ناشی از کمبود حامل‌های انرژی و منابع آبی صرفه جویی است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: صرفه‌جویی به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه معنای آن درست مصرف کردن و به اندازه نیاز مصرف کردن است.

شفائی تصریح کرد: صرفه جویی در برخی حامل‌های انرژی همچون برق و آب از ضروریات موکد شرایط امروز است.

وی ادامه داد: صرفه جویی در زمینه برق و آب هم در زندگی سازمانی و هم در زندگی فردی باید مورد توجه ویژه همه ماقرار بگیرد.

فرمانده سپاه سلمان افزود: تعمیم دادن همین مسئله یعنی صرفه جویی به جامعه از طریق تبیین و توجیه دیگران نیز وظیفه همه ما می‌باشد.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: صرفه جویی در مصرف آب به عنوان حیاتی‌ترین موضوعی که بشر به آن نیاز دارد با توجه به جغرافیای ایران بسیار بااهمیت می‌باشد و درست مصرف کردن آن می‌تواند کمکی بزرگ در ذخیره انرژی باشد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchminz-23n-vd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما