تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۲
امام جمعه شهرستان خاش:

مسجد دومین معجزه پیامبر اسلام است

امام جمعه خاش گفت: مسئله احداث مسجد و دعوت به مسجد می‌توان دومین معجزه پیامبر اسلام نامید
مسجد دومین معجزه پیامبر اسلام است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما؛حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد: در دیداری که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتند، فرمایشات بسیار راهبری را مطرح کردند؛ باید فرموده‌های رهبر انقلاب را همیشه در زندگی سرلوحه کار خود قرار دهیم. یکی از رسالت‌های ما این است که فرموده‌های مقام معظم را بیان و تبیین کنیم.

خطیب نمازجمعه خاش گفت: دشمن به دنبال این است که بحران‌آفرینی و خدشه به امنیت کشور ایجاد و زندگی مردم را مختل کند غافل از اینکه با هوشیاری تمام و همت شبانه روزی راه‌های سخت و دشوار پر فراز ونشیب را پشت سر گذاشته‌ایم و به قله‌ی‌امید نزدیک شده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین خطاب به مسئولین شهرستان تصریح کرد: وظیفه ما این است در پرتو وحدت ملی و مشارکت‌دادن مردم به طبقات ضعیف کمک کنیم، مسئولین باید به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی تلاش کنند و مشکلات ایجاد شده را برطرف کنند و شوق و‌امید را به جامعه بازگردانند.


خطیب نمازجمعه خاش اذعان کرد: مسئولین تحقق اهداف انقلاب اسلامی را باید ایجاد کنند، شکست دشمن و پیروزی ملت قهرمان ایران اسلامی قطعیست، فراموش‌شدن واقعیت‌ها و عقاید انقلاب اسلامی در اذعان ملت ایران از اهداف دشمن است، دشمن به دنبال این است حقایق را از بین ببرد و حقایق و پیشرفت‌هایی که جمهوری اسلامی دارد را در ذهن مردم بد جلوه دهد.

حجت السلام والمسلمین اشاره به‌روز جهانی مسجد، عنوان کرد: مسجد به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب هسته مقاومت است، شاید فکر به سمت مقاومت نظامی و امنیتی رود؛ اما بالاترین مقاومت؛ مقاومت فرهنگی است.

وی ادامه داد: مسجد را می‌توان معجزه دوم پیامبر اسلام خواند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد هسته مقاومت هستند اگر این مقاومت فرهنگی از بین رفت همه چیز از دست خواهد رفت

حجت الاسلام والمسلمین دهقان عنوان کرد: امروزه دشمنان ما دنبال این هستند تا هجمه‌ها در رسانه‌ها ایجاد کنند باید حضور در مساجد پر رنگ شوند؛ چون دشمن ضربه خورده‌؛ اما اساس و پایه انقلاب اسلامی از مسجد بوده، زلزله‌هایی که در دل شیاطین دنیا ایجاد شده از مساجد سرچشمه گرفته است، باید حضور پررنگ در مساجد داشته باشیم.

امام جمعه خاش در پایان از تمام نمارگزاران خواست با حضور در مساجد و پررنگ کردن مساجد و ایجاد برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی آنرا به مکانی پویا و محل تجمع جوانان انقلابی و مذهبی شهرستان تبدیل کنند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcbzfb80rhb08p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما