تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

هیچ محدودیتی برای واردات دام نداریم

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه واردات دام به استان محدودیتی وجود ندارد، گفت: دامداری‌های استان باید توسعه یابد.
هیچ محدودیتی برای واردات دام نداریم
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون محمد کرمی صبح امروز سه‌شنبه در نشستی با مدیران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، بیان کرد: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران انقلاب است چرا که بااخلاص تمام با استفاده از کمترین امکانات بیشترین بازدهی را داشتیم.

وی تأکید کرد: باید مردم را به کار و کوشش تشویق کرد؛ زیرا حضور مردم در پروژه‌های اقتصادی می‌تواند به موفقیت هرچه بیشتر طرح‌ها کمک کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز می‌توانیم همانند دوران دفاع مقدس کار کنیم و با همان اخلاص در جهت توسعه و آبادانی این مرزوبوم بکوشیم.

وی تصریح کرد: امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین مؤلفه برای یک کشور است؛ بنابراین ما باید در حوزه کشاورزی به خودکفایی رسیده باشیم و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم. 

کرمی با اشاره به اختیارات ویژه استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: مصوباتی که در استان داریم و تصمیماتی که گرفته می‌شود؛ مانند ابلاغ رئیس‌جمهور ارزش اجرایی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاوه بر اینکه در حوزه واردات دام به استان هیچ محدودیتی وجود ندارد عقیده داریم دامداری‌های استان باید توسعه یابد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjmxeviuqemyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما